تامین سوخت مورد نیاز صنایع گلستان در نیمه دوم سال جاری

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان گفت: تمهیدات لازم برای تامین فرآورده‌های نفتی مورد نیاز بخش‌های گوناگون همچون صنایع و کشاورزان در زمان قطعی گاز و برق در پاییز و زمستان امسال اندیشیده شده است و مشکلی برای تامین آن وجود ندارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان سیدمهدی حسینی اظهار کرد: بخش‌های کشاورزی، صنایع (غیر نیروگاهی)، مراکز دانشگاهی و بیمارستانی، مرغداری‌ها، نانوایی‌ها و دیگر مصارف که در شرایط افت فشار و یا قطعی گاز طبیعی و برق با مشکل سوخت دوم (نفت‌گاز) مواجه می‌شوند در صورت ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) و تأیید آن، سوخت موردنیاز را تحویل خواهند گرفت.

وی افزود: استفاده از سوخت دوم یا ذخیره منوط به اعلام کتبی مدیرعامل شرکت‌های گاز و برق استان مبنی بر افت فشار گاز طبیعی با قطعی گاز و برق خواهد بود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان خاطرنشان کرد: برای تأمین سوخت فرآورده‌های نفت‌گاز بخش کشاورزی و صنایع و نفت سفید مصارف خانگی بدون گاز طبیعی، مشکلی وجود ندارد و همچون سال قبل نفت‌گاز مورد نیاز بخش کشاورزی در پاییز و زمستان برای توزیع میان بهره‌برداران به جهاد کشاورزی تحویل داده می‌شود.

حسینی ادامه داد: این شرکت به صورت شبانه روزی با بازرسی مستمر، جایگاه‌ها و فروشندگی توزیع فرآورده‌های نفتی را مورد پایش قرار می‌دهد تا در خدمات‌رسانی مطلوب به ساکنان گلستان خللی ایجاد نشود.

کد خبر 699900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.