انهدام باند پزشکان قلابی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: باند پزشکان قلابی در شهرستان زاهدان منهدم شد.

سردار دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان، اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی با تشکیل یک باند سازمان یافته به صورت غیرقانونی در عرصه پزشکی و موارد پزشکی بانوان فعالیت می‌کنند، دریافت کردند که شناسایی و دستگیری اعضای این باند در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان پس از چند ماه بررسی و تحقیقات پلیسی با اقدامات تخصصی اعضای این باند را شناسایی کردند و آن‌ها را تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در بررسی‌های مأموران مشخص شد، متهمان با تشکیلاتی سازمان یافته دست به اقدامات مجرمانه و غیرقانونی زده‌اند. سرکرده باند خود را با هویت جعلی معرفی کرده بود و با هم‌دستی سایر اعضای این باند اقدامات مجرمانه پزشکی انجام می‌دهد و مبالغ بسیار هنگفتی از شهروندان دریافت می‌کند.

وی ادامه داد: با مستندسازی از اقدامات مجرمانه متهمان، پلیس برای دستگیری متهمان اعزام شد و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، سرکرده و دو نفر از اعضای این باند را در شهرستان زاهدان دستگیر کرد.

سردار جلیلیان با اشاره به کشف تعداد زیادی اقلام و داروهای ممنوعه و غیرمجاز در بازرسی از محل، گفت: تحقیقات پلیس در رابطه با سایر جرایم احتمالی از متهمان ادامه دارد و پلیس با اشراف اطلاعاتی، فضای حقیقی و مجازی را رصد می‌کند و با اقتدار با هرگونه بی‌نظمی و هنجارشکنی برخورد خواهد کرد.

کد خبر 699891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.