ساماندهی مدارس سنگی تا پایان سال مالی جاری

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به تلاش برای ساماندهی مدارس سنگی تا پایان سال مالی جاری گفت: خوزستان در حوزه مشارکت‌های اجتماعی و حضور خیران جزو سه استان برتر کشور است، توجه مردم و مسئولان، شرکت‌ها و نهادهای حاکمیتی در این استان به مدرسه‌سازی بی‌نظیر است.

حمیدرضا خان‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خیران خوزستانی در شش ماه نخست سال جاری در ساخت حدود ۵۹۰ کلاس درس مشارکت ۸۰ درصدی داشته‌اند.

وی افزود: بر اساس هدف‌گذاری انجام شده و با شرط تأمین منابع مورد نیاز، در شش ماه دوم سال جاری نزدیک به ۸۵۳ کلاس درس جدید تأمین و در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهند گرفت، علاوه بر آن با توجه به مصوبات دومین سفر رئیس‌جمهور به خوزستان، پیگیری لازم در این خصوص انجام شد تا بتوانیم با تحقق سهم مسئولیت اجتماعی، اعتبارات دولتی و مشارکت شرکت‌ها وعده‌های داده شده را عملی کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی کشور ادامه داد: با رویکرد توجه بیشتر به هنرستان‌ها از مناطق کم‌برخوردار اهواز بازدید به عمل آمد و با توجه به نیازمندی‌هایی که داشتند تجهیزاتی به آن‌ها اختصاص پیدا کرد که دو تا سه هفته آینده میان این هنرستان‌ها توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار مناسب برای تجهیزات سرمایشی مدارس اضافه کرد: در نخستین مرحله، هفته آینده اعتبار تجهیزات سرمایشی خوزستان برای این استان تأمین خواهد شد.

خان‌محمدی تاکید کرد: خوزستان در حوزه مشارکت‌های اجتماعی و حضور خیران جزو سه استان برتر کشور است و توجه مردم و مسئولان، شرکت‌ها و نهادهای حاکمیتی در این استان به مدرسه‌سازی بی‌نظیر و این یک فرصت است تا بتوانیم با استفاده از آن خوزستانی قوی داشته باشیم.

وی گفت: مدارس سنگی در گذشته طی دوره‌ای ساماندهی شد و در دومین سفر ریاست‌جمهوری نیز برچیدن مدارس سنگی جزو مصوبات قرار گرفت و اعتبار ویژه‌ای به آن اختصاصی پیدا کرد که امیدوارم تا پایان سال مالی جاری ساماندهی آن‌ها در خوزستان انجام شود.

کد خبر 699878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.