اجرای مانور لحظه صفر لازمه سنجش میزان آمادگی دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی در زلزله

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: مانور «لحظه صفر» مدیریت بحران با سناریوی وقوع زلزله شش ریشتری در پردیس با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد یزدی‌مهر امروز _یکشنبه هفتم آبان‌ماه_ در مانور شبیه‌سازی زلزله «لحظه صفر» مدیریت بحران که با سناریوی وقوع زلزله شش ریشتری در پردیس برگزار شد، اظهار کرد: این مانور با اعلام فرماندار پردیس و تشکیل جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان در کمترین زمان ممکن با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، بخشداران، شهردار، مدیران ادارات و دستگاه‌های امدادی، اجرایی و خدمات‌رسان ساعت ۰۹:۰۰ در فرمانداری پردیس آغاز شد.

وی با اشاره به ضرورت اجرای مانور لحظه صفر و ایجاد آمادگی برای زلزله افزود: این مانور از پیش اعلام نشده بود و برای سنجش میزان آمادگی دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی با سناریوی وقوع زلزله شش ریشتری و ایجاد خرابی در یکی از مناطق شهرستان پردیس برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: دستگاه‌های مربوطه با اعلام ستاد مدیریت بحران پردیس در فرمانداری حاضر و به صحنه اعزام شدند.

کد خبر 699875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.