آغاز اعمال قانون در تقاطع‌های هوشمند شهر قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از نصب دوربین‌های ثبت تخلفات در محورهای حادثه‌خیز و پرتردد شهر و هوشمندسازی تقاطع‌های چراغ‌دار خبر داد.

رضا خانه‌زاد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برنامه‌های مختلف شهرداری قم در حوزه هوشمند سازی مسائل ترافیکی و افزایش ایمنی سطح معابر اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در سال جاری در این زمینه در دست اقدام بوده و از ابتدای سال این برنامه‌ها به مرور اجرایی و در دست اقدام است.

وی یکی از اقدامات در حوزه هوشمند سازی را افزایش دوربین‌های ثبت تخلفات در سطح شهر دانست و افزود: پنج سامانه در بلوار غدیر به‌عنوان محوری حادثه خیر از ماه گذشته آغاز به کار کرده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: نصب چهار دوربین کنترل تخلفات در بلوار شهید خداکرم به‌عنوان یکی دیگر از محورهای حادثه‌خیز و پر تصادفات قم نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه ۱۰ سامانه در پردیسان تا انتهای سال عملیاتی خواهد شد، تاکید کرد: نصب دوربین‌های تردد شمار و دوربین‌های کنترل تخلفات در مسیر اتوبوس تندرو آیت‌الله بروجردی و بلوار جمهوری نیز اجرایی می‌شود.

خانه‌زاد یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری قم در حوزه هوشمند سازی ترافیک را مربوط به چراغ‌های راهنمایی و رانندگی دانست و اضافه کرد: ثبت هوشمند تخلفات و اعمال قانون در تقاطع‌های چراغ‌دار و پرتردد شهر نیز اجرایی می‌شود.

کد خبر 699826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    7 1
    شهرداری قم فکری به خال آسفالت و دست انداز های تپه مانند و بی شمار ساخته شده در سطح شهر بکنند .مردم هیچگاه تخلف نخواهند کرد . وللّه در شهر مقدس قم نباید انقدر دست انداز داشته باشد و باعث رنج و عذاب مردم شود
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    6 0
    سلام ،از شهرداری محترم تقاضا داریم نسبت به بهبود آسفالت معابر اقدام فرماید ،وسرعت گیرها را استاندارد سازی کند ، در ضمن تیم آسفالت کار قم هم نمره به شدت منفی دارد ،زیرا آسفالت جدید هم به شدت افتضاح انجام میدهند و این سرمایه را هدر میدهند، متخصص در این کار نیستند یا ناظر این امور بی‌تفاوت هستند،در ضمن خواهشاً نسبت به حذف جوی های کوچکی که بین دو کوچه قرار دارد اقدام فرمایید ،شهرهای باران خیز این همه جوی ندارد که قم دارد،خواهشا رسیدگی فرمایید،یا علی
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    3 0
    توی بلوار عماریاسر همیشه ترافیکه به خاطر پارک دوبل لطفا رسیدگی کنید
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    1 0
    ادامه بلوار کارگر چی میشه هرروز تهرانی مقدم تصادف میشه