غیبت دو ستاره تیم بسکتبال ذوب‌آهن برابر شهرداری گرگان

آرن داوودی و رسول مظفری، تیم بسکتبال ذوب‌آهن را در هفته دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال همراهی نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوم از بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز _یکشنبه هفتم آبان‌ماه_ با یک دیدار آغاز و با پنج دیدار دیگر فردا پیگیری خواهد شد، این هفته از رقابت‌ها با حساس‌ترین دیدار بین شهرداری گرگان و ذوب‌آهن در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان برگزار می‌شود.

شهرداری گرگان میهمان تیم لیموندیس شیراز بود و با نتیجه ۸۱ بر ۶۵ به برتری رسید. در مقابل ذوب‌آهن میزبان، تیم رعد پدافند بود که با نتیجه ۷۶ بر ۶۸ بازی را به سود خود به پایان رساند. تیم گرگان به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه نخست قرار دارد و ذوب‌آهن نیز در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

از جذابیت‌های دیدار شهرداری گرگان و ذوب‌آهن تقابل مهران حاتمی با تیم پیشین خود است، شهرداری گرگان فصل گذشته با هدایت مهران حاتمی قهرمانی را تجربه کرد، اما وی در لیگ امسال حاتمی به گاندوها پیوسته است و باید در این دیدار مقابل شهرداری گرگان با هدایت مصطفی هاشمی قرار بگیرد.

با این حال در این مسابقه دو ستاره تیم بسکتبال ذوب‌آهن یعنی رسول مظفری و آرن داوودی برای دومین هفته متوالی نمی‌توانند برای ذوبی‌ها به میدان بروند. آرن داوودی بازیکن باتجربه ذوب‌آهن که حضور وی در زمین می‌توانست کفه ترازویی برای گاندوها باشد، چند هفته از میادین دور خواهد بود. از سوی دیگر رسول مظفری، ستاره ملی‌پوش ذوب‌آهن نیز در این مسابقه حساس حضور ندارد و کار حاتمی را برای چینش نفرات تیمش سخت خواهد کرد. داوودی و مظفری به دلیل مصدومیت ذوب‌آهن را برابر شهرداری گرگان همراهی نمی‌کنند.

کد خبر 699810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.