شهربازی جزو مطالبات اصلی شهروندان کرمانشاه است

شهردار کرمانشاه گفت: تمام بررسی‌ها در مورد توانایی فنی، مالی و اجرایی سرمایه‌گذار توسط سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه انجام شده است، در این راستا اقدام به عقد تفاهم‌نامه کردیم و در نشست امروز نیز مراحل فنی و اجرایی مورد توافق قرار گرفت.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نشستی چند ساعته با سرمایه‌گذار شهربازی مدرن کرمانشاه، اظهار کرد: در این نشست آخرین رایزنی‌ها از طرف کارشناسان هر دو طرف انجام شد که در نهایت به یک تفاهم کلی رسیدیم و مقرر شد طرفین به سرعت مراحل اولیه آغاز عملیات اجرایی را انجام دهند.

وی افزود: شهربازی جزو مطالبات اصلی شهروندان کرمانشاه است و پس از یک توقف بلندمدت در فرایند ساخت شهربازی که موجب نارضایتی عمومی شده بود، اقدام به جذب سرمایه‌گذار توانمند کردیم.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: داشتن یک شهربازی مدرن جزو ضروریات یک کلان‌شهر و حق مسلم شهروندان است و تمام تلاش بنده و مجموعه شهرداری کرمانشاه، احداث سریع یک شهربازی مدرن است تا برای تمام سنین مختلف مورد استفاده قرار گیرد و از طرفی در شأن مردم کرمانشاه باشد.

نوروزی تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه صورت گرفته که جزئیات آن به زودی منتشر خواهد شد، شهربازی را به نحوی خواهیم ساخت که مورد استفاده ساکنان غرب کشور واقع شود و آن‌ها بتوانند برای گذراندن ایامی خوش برای استفاده از این شهربازی به کرمانشاه سفر کنند.

شهربازی جزو مطالبات اصلی شهروندان کرمانشاه است

وی گفت: تمام بررسی‌ها در مورد توانایی فنی، مالی و اجرایی سرمایه‌گذار توسط سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه انجام شده است، در این راستا اقدام به عقد تفاهم‌نامه کردیم و در نشست امروز نیز مراحل فنی و اجرایی مورد توافق قرار گرفت.

شهردار کرمانشاه افزود: شهربازی مدرن کرمانشاه یک یادگاری از طرف مجموعه شهرداری کرمانشاه برای شهروندان این شهر خواهد بود.

کد خبر 699795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.