۵۰ هزار متر مربع از معابر فرعی منطقه ۸ اصفهان آسفالت می‌شود

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان از آغاز عملیات روکش آسفالت معابر سطح این منطقه خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری حدود ۵۰ هزار متر مربع از معابر فرعی روکش آسفالت خواهد شد.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اهمیت بهسازی آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه هشت شهرداری اصفهان اظهار کرد: وضعیت مطلوب آسفالت معابر و خیابان‌های شهر یکی از خواسته‌های بحق شهروندان از شهرداری است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شهر زیبا وضعیت مناسب معابر شهری است که تأثیر زیادی بر منظر شهر از نگاه هر رهگذر خواهد داشت، افزود: مهم‌ترین دلیل خرابی بعضی از معابر و خیابان‌های سطح منطقه هشت، فرسوده بودن آسفالت و حفاری شرکت‌های تأسیسات شهری است که خواستار هماهنگی ارگان‌های مربوطه با شهرداری قبل از آغاز هر عملیات هستیم.

۵۰ هزار متر مربع از معابر فرعی منطقه ۸ اصفهان آسفالت می‌شود

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان درباره جزئیات پروژه آسفالت معابر خاطرنشان کرد: بودجه آسفالت معابر این منطقه در سال جاری بالغ‌بر ۲۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که تاکنون روکش آسفالت خیابان‌های سپاس، هدایت، شهید شهبازی شمالی و ضلع شمالی کندروی بزرگراه شهید ردانی‌پور به مساحت در مجموع به میزان ۲۱ هزار متر مربع انجام شده است و اجرای آسفالت سایر معابر فرسوده نیز در برنامه اجرایی قرار دارد که تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

وی افزود: زیرسازی و روکش آسفالت معابر فرعی سطح منطقه هشت نیز در حال اجرا است که تا پایان سال جاری بیش از ۵۰ هزار متر مربع از معابر فرعی نیز روکش آسفالت خواهد شد.

کد خبر 699760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پویا IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    سلام خواهشا یک فکری برای آسفالت خیابان لاهور کنید.. ازسمت هشت بهشت به سمت چهارراه بلال قبل از چهارراه آسفالت خیابان جمع شده و واقعا خطرناک هست .. در ضمن یکسری جاها خیابان بلال نشست کرده که نیاز به ترمیم جاده و آسفالت هست ..ممنون