آغاز عملیات بوستان وحدت در طرح «شنبه‌های جهادی شهرداری گرگان»

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان از آغاز احداث بوستان وحدت در سی‌امین هفته از طرح «شنبه‌های جهادی» شهرداری گرگان خبر داد.

مهستی قدس‌ولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات احداث بوستان وحدت در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع در کوی همت‌آباد گرگان در سی‌امین هفته از طرح «شنبه‌های جهادی» شهرداری گرگان آغاز شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده این بوستان تا ۲۲ بهمن‌ماه امسال با ایجاد امکانات تفریحی ورزشی و کاشت بیش از ۳۰۰ نهال و درخت به بهره‌برداری کامل برسد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان ادامه داد: احداث پارک وحدت با هدف توسعه فضاهای سبز و ارتقا محیط زیست، و عمل به تحقق وعده‌ها برای توسعه مناطق کم‌برخوردار است.

قدسی‌ولی ادامه داد: برنامه‌هایی برای ایجاد پارک‌های جدید با هدف توسعه سرانه فضای سبز برای شهروندان محلات کم برخوردار و حفظ تعادل بین زندگی شهری و طبیعت در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: اعتقاد داریم که افزایش فضاهای سبز در شهر، علاوه بر بهبود کیفیت فضای بصری شهری و رفاه شهروندان، باعث حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا می‌شود، این اقدامات قدمی مهم به سوی شهری سالم‌تر و پایدارتر است.

کد خبر 699745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.