جنایات امروز رژیم صهیونیستی ماهیت آن‌ها را عیان کرده است

امام جمعه جاجرم با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس، گفت: جنایات امروز رژیم صهیونیستی ماهیت آن‌ها را بیش از پیش عیان کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام هادی هوشمند نژاد امروز- شنبه ششم آبان ماه- در مراسم یادواره شهدای شهر سنخواست کار بزرگ شهدا را تبعیت کامل از ولایت فقیه دانست و اظهار کرد: شهدا با شناخت کامل از ولایت فقیه و ولایتمداری عاشقانه، پا در راه دفاع از دین و تمامیت ارضی گذاشتند و در این مسیر هم خداوند آنها را موفق و سربلند کرد.

وی در ادامه افزود: هدف شهدا فقط و فقط کسب رضایت پروردگار در مسیر دفاع از دین و نظام اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه بود و خداوند متعال مزد آنها را بهترین مرگ یعنی شهادت در راه خودش قرار داد.

امام جمعه شهرستان جاجرم با اشاره به زلزله‌ای که عملیات طوفان الاقصی در اراضی اشغالی و رژیم اسرائیل به وجود آورده، گفت: این همه جنایت و درندگی که رژیم غاصب این روزها از خود نشان می‌دهد و دنیا نظاره‌گر آن است، ماهیت اصلی این رژیم را بیش از پیش عیان می‌کند.

وی افزود: این رژیم اشغالگر در طول ۷۵ سال گذشته جنایات بسیاری را بر ملت مظلوم فلسطین اجرایی کرده که نمونه آن جنایات این رژیم در صبرا و شتیلا، خان یونس و دیر یاسین است.

هوشمندنژاد حرکت جبهه مقاومت را در امتداد مقاومت ملت انقلابی ایران اسلامی برشمرد و افزود: حرکت جبهه مقاومت در امتداد مقاومت ملت انقلابی ایران شکل گرفته و خاستگاه اصلی این مقاومت، فرهنگی است که از اهل بیت علیهم السلام به شیعیان رسیده است.

کد خبر 699731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.