توزیع گسترده تجهیزات میان مدارس خوزستان در سال تحصیلی جاری

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در آستانه سال تحصیلی جاری، توزیع گسترده تجهیزات از جمله هفت هزار میز و نیمکت، ۲۰۰ دستگاه کولر، ۸۰ دستگاه کپی و چاپگر انجام شد، با این حال نیازمندی مدارس اهواز بیش از این‌ها است.

محمد سعیدی‌پور در حاشیه بازدید رئیس سازمان نوسازی کشور از مدارس اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از مدارس مختلف شهرستان اهواز برای بررسی دغدغه‌ها و چالش‌های آموزش و پرورش در حوزه تجهیزات عمرانی بازدید به عمل آمد و بیشتر مشکلات معلمان و دانش‌آموزان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

وی افزود: بیشتر دغدغه آن‌ها در حوزه تجهیزات سرمایشی و نیازمندی به تجهیزات الکترونیکی به ویژه هوشمندسازی بود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: در آستانه سال تحصیلی جاری، توزیع گسترده تجهیزات از جمله هفت هزار میز و نیمکت، ۲۰۰ دستگاه کولر، ۸۰ دستگاه کپی و چاپگر انجام شد، با این حال نیازمندی مدارس اهواز بیش از این‌ها است.

وی تصریح کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان بر اساس اعتبارات و تخصیص‌هایی که در استان و سفرهای ریاست سازمان نوسازی کشور دریافت کرده است، تلاش می‌کند به مدارس و آموزش و پرورش کمک‌رسانی لازم را انجام دهد تا شاهد آموزش مطلوب در مدارس شهرستان اهواز باشیم.

سعیدی پور اضافه کرد: امروز با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، ۱۲۶ کلاس درس در قالب ۲۰ مدرسه در شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 699683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.