ورزش رایگان بانوان قمی در ۱۰۰ سالن ورزشی سطح شهر

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: بیش از ۱۰۰ سالن ورزشی زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان از ساعت ۷ صبح تا ۹ به‌‎صورت رایگان در اختیار بانوان قرار دارد.

ابراهیم سانیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به سرانه ورزشی و اطلاع‌رسانی در این خصوص اظهار کرد: از سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی در راستای بالا بردن سرانه ورزشی صورت گرفت و اقداماتی به منظور شناسایی مشکلات ورزشگاه انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از کمبودهای شهر، نبود اطلاع‌رسانی دقیق بین عموم است، اطلس ورزشی طراحی و راه‌اندازی شده است تا اطلاعات درباره ورزشگاه‌ها از طریق وبگاه‌های خبری و ورزشی به عموم مردم اطلاع‌رسانی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان شهر قم با بیان اینکه در حال حاضر عموم شهروندان از ۱۴ بوستانی که ورزش همگانی در آن برگزار می‌شود، اطلاع ندارند، خاطرنشان کرد: در ورزشگاه‌‎ها‎ی متعلق به اداره ورزش و جوانان، ورزش صبحگاهی با حضور پیشکسوتان و قهرمانان عرصه ورزش برای عموم مردم به صورت رایگان دایر است.

سانی‌خانی تصریح کرد: به دلیل اینکه بسیاری از بوستان‌های سطح شهر قم پوشش لازم را برای حضور بانوان در ورزش همگانی صبحگاهی ندارد، تدابیری اندیشیده شد تا بیش از ۱۰۰ سالن ورزشی زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان از ساعت ۷:۰۰ تا ۹:۰۰ به صورت رایگان در اختیار بانوان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر بعضی مکان‌ها در بوستان‌های سطح شهر، اماکن ورزشی شهرداری نیز با ۴۰ درصد تخفیف در اختیار‎ عموم مردم است.

مدیر کل ورزش و جوانان شهر قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای نابینایان، گفت: ورزشگاه شهید طاهریان به علت فرسودگی و مشکلات زیرساختی در حال تعمیر است و به‌زودی مراحل پایانی آن تکمیل خواهد شد.

سانی‌خانی افزود: استخر حاج حسن عسگری در خیابان حکمت جنوبی در منطقه دو شهر ‎قم احداث شده است و ۲۰ هزار بلیت نیم‌بهای استخر در مناطق محروم توزیع می‌شود.

کد خبر 699679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.