توسعه کردستان نیازمند کار جهادی تمام مسئولان است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: توسعه کردستان، نیازمند کار جهادی تمام مسئولان در استان است که باید به صورت تدریجی با یک مدل عملیاتی، توسعه همه جانبه استان را ممکن کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از شهرداری سنندج، مهدی رمضانی امروز _شنبه ششم آبان‌ماه_ در شورای اداری شهرداری سنندج اظهار کرد: استان کردستان به صورت جدی و ویژه مورد عنایت رئیس‌جمهور است و آمار و ارقام اعتباراتی که در این دولت به استان اختصاص یافته، گواه این مدعاست.

وی اضافه کرد: استان کردستان در تخصیص اعتبارات سفر اول رئیس‌جمهور جز پنج استان اول و در جذب اعتبارات، استان اول کشور بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: شیفت کردن از محرومیت مضاعف به توسعه، نیازمند کار جهادی تمام مسئولان در کردستان است و باید به صورت تدریجی، یک مدل عملیاتی توسعه همه جانبه استان را ممکن سازیم که در این راستا قدم‌های محکمی در این دولت برداشته شده است.

وی تصریح کرد: پروژه‌ای مانند راه‌آهن همدان سنندج ۱۵ هزار میلیارد تومان ارزش ریالی دارد و تمام تلاش استاندار امتداد راه‌آهن به مرز باشماق است که ارزش اقتصادی و اشتغال‌آفرینی آن برای استان قابل توجه است.

رمضانی گفت: با تلاش تیم همگن و هماهنگ با مدیریت قابل توجه شهردار، امروز ویترین خوبی از خدمات دولت در شهر سنندج به تصویر کشیده شده است.

توسعه کردستان نیازمند کار جهادی تمام مسئولان است

شهر سنندج در حال توسعه است

وی افزود: امروز با تلاش تیم مدیریتی شهرداری، شهر سنندج نقطه به نقطه با یک نگاه عدالت‌خواهانه در حال توسعه است و اقدامات عمران شهری و رفاهی در گوشه گوشه این شهر در حال انجام و منجر به رضایتمندی نسبی شهروندان شده است.

معاون استاندار کردستان تصریح کرد: هفته آتی میزبان رئیس‌جمهور هستیم که ارزش سفر رئیس‌جمهور را خواص می‌دانند و خواص باید این سفر را تبیین و تشریح کنند تا مردم از تأثیرات و تبعیض مثبت این سفر در حوزه‌های مختلف برای استان مطلع شوند.

وی گفت: با وجود پروژه‌های راهبردی همچون پروژه راه‌آهن، فرودگاه و غیره معتقدیم ویترین اصلی سفر در مراسم استقبال عمومی تجلی و تجسم پیدا می‌کند و با اهتمامی که مدیریت شهری دارد امیدواریم بتوانیم نقش خود را در پازل این سفر به نحو احسن ایفا کنیم.

رمضانی با بیان اینکه مردم نجیب و شریف کردستان لایق بهترین و بیشترین خدمات هستند، تاکید کرد: باید تمام توان و ظرفیت‌ها را پای خدمت به این مردم آورد و زمینه رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات به حق آنها را فراهم آوریم.

کد خبر 699674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.