نگاه عدالت‌محور شهرداری سنندج موجب رضایت شهروندان شده است

فرماندار سنندج گفت: شهرداری سنندج خدمات خوبی را با نگاه عدالت‌محوری و توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر انجام داده که موجب رضایتمندی و اعتماد بیشتر شهروندان شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری، حسن عسکری امروز _شنبه ششم آبان‌ماه_ در شورای اداری شهرداری سنندج اظهار کرد: شهرداری سنندج خدمات خوبی را با نگاه عدالت‌محوری و توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر انجام داده که موجب رضایتمندی و اعتماد بیشتر شهروندان شده است.

وی افزود: در دوره‌های گذشته پرداخت حقوق پرسنل شهرداری سنندج به یک چالش جدی تبدیل شده بود که در دوره فعلی به روز شده و موفقیت در این بخش نشان از همراهی و همدلی و تلاش جهادی تیم مدیریتی شهرداری است.

فرماندار سنندج با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان کردستان، خاطرنشان کرد: تمام تلاش استاندار کردستان ایجاد تبعیض مثبت به نفع استان است که این اتفاق رقم خورده و اقداماتی که در دو سال اخیر در حوزه تخصیص و جذب اعتبار به استان صورت گرفته، گواه این ادعاست.

وی اضافه کرد: کل اعتبارات عمرانی کردستان در دهه ۹۰ حدود ۵ هزار میلیارد تومان بود اما اعتبار عمرانی استان در سال گذشته شش هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که با کل اعتبارات دهه ۹۰ برابری می‌کند.

عسکری تاکید کرد: پروژه راه‌آهن همدان - سنندج در بازه زمانی ۱۶ ساله ۶۷ درصد پیشرفت داشت که در این دولت به سرانجام رسید و این نشان از نگاه مثبت و توجه ویژه دولت به کردستان است.

وی افزود: در سفرهای دوم معمولاً مصوبات سفر حدود پنج هزار میلیارد تومان بوده است در حالی که برای استان کردستان ۱۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه تصویب شده که البته این رقم هم افزایش خواهد یافت.

فرماندار سنندج گفت: مردم کردستان به مهمان‌نوازی مشهور هستند و هرآنچه در بضاعت دارند را به خدمت می‌آورند لذا باید این ویژگی و خصوصیت زیبا را در سفر رئیس‌جمهور به کردستان به خوبی نشان دهیم.

وی اضافه کرد: کمیته فضاسازی تبلیغات سفر رئیس جمهور برعهده شهرداری است که با توجه به تجربه‌ای که این مجموعه دارد مطمئن هستیم کار به نحو احسن جلو خواهد رفت.

کد خبر 699671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.