سرمایه‌گذاران ایده‌های خود را برای ساماندهی مشاغل شهری اصفهان ارائه دهند

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌‎بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند ایده‌های خود را در زمینه ساماندهی آن دسته از مشاغل شهری که به نوعی متناسب با زندگی شهرنشینی فعلی نیست یا مزاحمت‌هایی مانند ترافیک ایجاد کرده است، ارائه دهند.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ظرفیت‌های بالقوه در سازمان میادین، جهت سرمایه‌گذاری و ورود سرمایه‌گذاران شهر اصفهان اظهار کرد: میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر اصفهان بعد از میدان مرکزی تهران، بزرگترین میدان‌مرکزی است که ظرفیت‌های خوبی در آن برای فعالیت سرمایه‌گذاران وجود دارد.

وی ادامه داد: یکی از این ظرفیت‌ها، ایجاد سردخانه بالای صفر و زیر صفر برای فعالیت‌های داخل میدان و ظرفیت دیگر انجام عملیات سورت و بسته‌بندی و توزیع میوه بسته‌بندی شده با کیفیت مناسب در میدان است که در این راستا زیرساخت‌های لازم فراهم شده است و سوله‌هایی برای این منظور از قبل احداث شده و تعدادی نیز در حال احداث است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌‎بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: ایجاد صنایع جنبی و تکمیلی از جمله ایجاد صنایع تهیه مربا در میدان مرکزی میوه و تره‌بار می‌توان ایجاد کرد.

ماه‌آورپور ادامه داد: در حوزه ساماندهی مشاغل شهری نیز سازمان از لحاظ سرمایه زمین در شرایط مناسبی است و سرمایه‌گذاران می‌توانند ایده‌های خود را در زمینه ساماندهی مشاغل شهری که به نوعی متناسب با زندگی شهرنشینی فعلی نیست یا مزاحمت‌هایی مانند ترافیک ایجاد کرده است، ارائه دهند.

وی گفت: ظرفیت‌های خوبی در سازمان میوه و تره‌بار برای سرمایه‌گذاران وجود دارد که آن‌ها در صورت مراجعه می‌توانند با زمین‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری سازمان آشنا شوند تا بتوانیم گامی در راستای ساماندهی مشاغل شهری و زندگی بهتر شهروندان ایجاد کنیم.

کد خبر 699656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.