بهره‌مندی زوجین نابارور نطنزی از خدمات بیمه سلامت

رئیس بیمه سلامت نطنز گفت: زوجین نابارور می‌توانند از خدمات نازایی و ناباروری سازمان بیمه سلامت ایران تا سه دوره سالانه با پوشش بیمه‌ای ٩٠ درصد تعرفه دولتی و عمومی غیردولتی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد تدبیری صبح امروز _شنبه ششم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۰ درصد از جمعیت شهرستان نطنز تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که این میزان حدود ۲۱ هزار نفر را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: ١۵ هزار نفر این افراد شامل ساکنان شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر و روستایی‌هایی هستند که به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

رئیس بیمه سلامت شهرستان نطنز با اشاره به اینکه ٢۴ هزار نفر از بیمه‌شدگان شهرستان دارای بیماری خاص هستند، خاطرنشان کرد: از این تعداد هفت نفر دیالیزی، پنج نفر مبتلا به ام‌اس و یک نفر نیز مبتلا به بیماری تالاسمی هستند و ١١ بیمار نیز پیوند کلیه شده‌اند که هزینه‌های درمانی آن‌ها توسط بیمه سلامت تأمین می‌شود

وی با اشاره به راه‌اندازی صندوق بیماری صعب‌العلاج در شهرستان نطنز ادامه داد: در سطح شهرستان ١٠٧ بیمار صعب‌العلاج تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

تدبیری با اشاره به ارائه خدمات بیمه ٩٠ درصدی به زوجین نابارور گفت: از اقدامات بسیار مطلوب و ارزنده دولت سیزدهم و بر اساس تاکید مقام معظم رهبری در خصوص افزایش و جوانی جمعیت، هزینه‌های درمان ناباروری در تعهدات بیمه‌ای قرار گرفت و سازمان بیمه سلامت ایران متولی پرداخت هزینه‌های ناباروری تمام سازمان‌های بیمه‌گر پایه شد.

وی افزود: در این راستا زوجین نابارور تا ۴۹ سالگی می‌توانند از خدمات نازایی و ناباروری سازمان بیمه سلامت ایران تا سه دوره سالانه با پوشش بیمه‌ای ٩٠ درصد تعرفه دولتی و عمومی غیردولتی استفاده کنند.

کد خبر 699652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.