لزوم حذف واحدهای صنفی متخلف از چرخه بازار

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: اگر هر واحد صنفی تخلفی در ارتباط با کالای قاچاق مشاهده کرد، اتحادیه‌ها باید با آن‌ها به‌صورت جدی برخورد و درصورت تکرار آن‌ها را از صحنه بازار و اقتصاد حذف کنند و اجازه ندهند که این افراد به هویت سلامت اصناف کشور ما خدشه وارد کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری پیش از ظهر امروز _شنبه ششم آبان‌ماه_ در افتتاحیه نمایشگاه تأثیر کالای قاچاق بر فرهنگ خانواده اظهار کرد: اتفاقات مختلفی در حال رخ دادن است و در این راستا شاهدیم که رژیم غاصب صهیونیستی مانند گرگ‌های درنده‌ای به جان مردم مظلوم غزه افتادند و جنایات نسل‌کشی توسط آن‌ها در حال انجام است، اما این رژیم جعلی دیگر وجهه خود را در جهان از دست داده است و اکثر مردم دنیا در حال حاضر در حال حمایت از مردم فلسطین‌اند و به زودی این رژیم منحوس نابود خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه تأثیر کالای قاچاق بر فرهنگ خانواده‬ افزود: با دیدن این نمایشگاه باید به این جمله اندیشید که منظور از جنگ ترکیبی چیست، این نمایشگاه در واقع جهاد تبیین به معنی واقعی کلمه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: با دیدن این نمایشگاه به این جمله رهبری باید بیشتر فکر کرد که دشمن پای کار ایستاده است تا خانواده‌های ما و جوانان ما را تحت تأثیر قرار دهد و رسانه‌ها در این میان باید بسیار قوی وارد عمل شوند و تک‌تک این محصولات را با توضیحات کامل در اختیار مردم قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه باید بر این نکته تاکید داشت که تعداد اندکی از اصناف دچار بعضی حواشی هستند و بعضی از اتفاقات نباید باعث شود که فکر کنیم، تمام اصناف ما دچار چنین مسائلی هستند زیرا اصناف اکثراً انسان‌های اصیل و مقید به اصول دینی هستند، گفت: باید به این نکته توجه داشت که اگر شخصی کالای قاچاق عرضه کرد نباید تمام آن صنف را زیر سوال ببریم، بلکه باید با شخص خاطی قاطعانه برخورد شود.

جان‌نثاری گفت: اگر هر واحد صنفی تخلفی در ارتباط با کالای قاچاق مشاهده کرد، اتحادیه‌ها باید با آن‌ها به‌صورت جدی برخورد و در صورت تکرار آن‌ها را از صحنه بازار و اقتصاد حذف کنند و اجازه ندهند که این افراد به هویت سلامت اصناف کشور ما خدشه وارد کنند.

وی با تاکید بر اینکه جنس قاچاق جنایت است، خاطرنشان کرد: البته این امر تنها جنایت اقتصادی نیست، بلکه جنایت فرهنگی و جنایت خانوادگی است، در این راستا باید بدانیم که دشمن برای مردم ما و از بین بردن خانواده در کشورمان برنامه‌های بسیار متنوع و بدی پیش‌بینی کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: ۱۳ آبان‌ماه و روز استکبارستیزی را پیش‌رو داریم و جهانیان خواهند دید که آخرین نظر مردم ما از جمله دانشجویان، دانش‌آموزان و کسبه راجع به آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی چیست.

وی با بیان اینکه باید برای فروشندگان جوان باید کلاس‌های آموزشی برگزار شود و به آن‌ها آموزش داده شود که فقط درآمد مهم نیست، بلکه حلال بودن درآمد نیز اهمیت فراوانی دارد، تصریح کرد: اصحاب رسانه در آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی میان مردم نقش بسیار مهمی دارند و در این راستا شاهد صداقت و انصاف آن‌ها در انتشار اخبار هستیم، اما از آن‌ها می‌خواهیم که که در عرصه فرهنگی و اجتماعی بسیار قوی‌تر وارد عرصه شوند و به آگاه‌سازی مردم کمک کنند.

کد خبر 699625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.