کارهای ناممکن را ممکن کردیم / مدیران قرارگاه از نخبگان هستند

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: قرارگاه سازندگی به میدان آمده است تا کارهای ناممکن را ممکن کند و رقیب پیمانکاران خارجی که با کشور دشمنی دارند، باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار عبدالرضا عابد پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) که امروز _شنبه ششم آبان‌ماه_ در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و احترام به شهدای والا مقام استان اصفهان اظهار کرد: امروز دانشگاه صنعتی اصفهان زبانزد و افتخار هر دانشجویی است که در این مرکز تحصیل می‌کند.

وی افزود: در اتفاقات اخیر فلسطین، بسیاری حقانیت را نمی‌بیند و شاهد هستیم که تبلیغات غربی معتقد است عملیات را فلسطینیان آغاز کرده‌اند، در حالی که دشمن هر روز مزاحم زندگی فلسطینیان بود و طاقت و صبرشان از این ظلم به لب رسیده بود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) افزود: دشمن ادعا می‌کرد مجهز به همه سلاح‌ها است و تمام حرکات ریز و درشت دشمن را زیر نظر دارد، اما طوفان‌الاقصی هیمنه پوچ دشمن را شکست.

سردار عابد خاطرنشان کرد: مطمئن باشید نیروهای مسلح در زمان خاص پاسخگوی هتاکی دشمنان خواهند بود، ما وظیفه داریم تفاوت بین حق و باطل را بشناسیم و بدانیم هرچه مرگ بر اسرائیل و آمریکا بگوییم، درست است، باید حرف و شعارمان عملیاتی شود و تنها در این صورت عاقبت به‌خیر خواهیم شد.

وی با بیان اینکه امکان بازدید از پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) برای علاقه‌مندان فراهم است، تصریح کرد: در ابتدای انقلاب و در برخورداری از دانش فنی و اجرای پروژه راهبردی ما دخیل نبودیم و در دست بیگانگان بود و در ابتدای انقلاب هرکجا موضوع یادگیری و تجربه مطرح بود، از ورود ما جلوگیری می‌شد.

سردار عابد با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) از بطن همین مردم است، تصریح کرد: تنها ۲۰ درصد توان سپاه در موضوع سازندگی ورود کرده است و تنها ۴.۵ درصد از پروژه‌های عمومی کشور را در اختیار داریم.

وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی به میدان آمده است تا کارهای ناممکن را ممکن کند، خاطرنشان کرد: در قرارگاه رقیب پیمانکاران خارجی که با کشور دشمنی دارند، هستیم، از طرفی با صاحبان تکنولوژی جهانی توسط فرزندان این مرزوبوم رقابت سختی را داریم، عمده مدیران قرارگاه از نخبگان کشور هستند.

عابد با اشاره به اینکه اگر خودجوش عمل نکنیم، مدیون شهدا و امام شهدا خواهیم بود، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان محور فعالیت‌های ما هستند و موضوعاتی را عملیاتی کرده‌ایم که شاید کمتر کسی به اجرا و عملیاتی شدن آن امیدوار بود. در پروژه‌هایی که دیگران رغبتی برای انجام آن ندارند، فعال خواهیم بود.

به گزارش ایمنا، در انتهای افتتاحیه توسط مدیران استانی از سردار عبدالرضا عابد به پاس سال‌ها تلاش و مجاهدت وی و همکارانش در قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) ‌تجلیل شد.

کد خبر 699621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.