پرداخت بیش از ۱۴۳ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۴۳ میلیارد تومان وام ودیعه مسکن برای کمک به اجاره‌بهای پنج هزار و ۵۰۵ واحد مسکونی در این استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عطاالله اکبری امروز _شنبه ششم آبان‌ماه_ با بیان اینکه ثبت‌نام برای دریافت وام ودیعه مسکن در سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به نشانی http://saman.mrud.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۰ هزار و ۹۶۹ نفر از شهروندان استان در سامانه جامع طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی برای دریافت ودیعه مسکن ثبت‌نام کردند، افزود: هشت هزار و ۴۰ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان حائز شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند که تاکنون پنج هزار و ۵۰۵ نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند و برای سایرین نیز در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در زاهدان مرکز استان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان و طول دوره بازپرداخت پنج‌ساله دانست و خاطرنشان کرد: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن هستند باید دارای اجاره‌نامه و کد رهگیری باشند.

وی ادامه داد: مستأجرانی که دارای کد رهگیری نیستند، می‌توانند به سامانه املاک و مستغلات نشانی سامانه (amlak.mrud.ir) و (srem.ir) مراجعه و کد رهگیری را به صورت رایگان دریافت کنند.

کد خبر 699582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.