مدیرکل سازمان زنان عرب بمباران زنان و کودکان غزه را محکوم کرد

مدیرکل سازمان زنان عرب گفت: ابتکار عمل کمیته بین‌المللی صلیب سرخ برای متوقف کردن بمباران‌هایی که غیرنظامیان به‌ویژه زنان و کودکان را هدف قرار می‌دهد، ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فادیا کیوان در ماه اکتبر طی نامه‌ای به صلیب سرخ خواستار ایجاد آتش‌بس در نوار غزه و ارائه راهکارهای بشردوستانه جهت تسهیل دسترسی به کمک‌های فوری برای غیرنظامیان در نوار غزه شد که متن نامه به شرح زیر است:

«قابل توجه کمیته بین‌المللی صلیب سرخ

میرجانا اسپولیاریک ایگر، رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ

من به نمایندگی از سازمان زنان عرب از کمیته بین‌المللی صلیب سرخ می‌خواهم که به‌سرعت برای ایجاد آتش‌بس در نوار غزه و ارائه راهکارهای بشردوستانه جهت تسهیل دسترسی به کمک‌های فوری برای غیرنظامیان در نوار غزه که تعداد زیادی از آن‌ها بیش از ۱۰ روز است که قربانی بمباران بی‌وقفه شده‌اند، اقدام کند.

ما به‌شدت معتقدیم که تنها مذاکرات است که می‌تواند به یک راه‌حل پایدار بین اسرائیل و فلسطینی‌ها منجر شود و سرکوب، تحقیر و محرومیت تنها می‌تواند خشم را افزایش دهد و نفرت ایجاد کند.

امروز ابتکار عمل کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در بالاترین سطح بین‌المللی برای کمک به متوقف کردن این اقدام کورکورانه که غیرنظامیان به‌ویژه زنان و کودکان را هدف بمباران‌ها قرار می‌دهد، ضرورت دارد.

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ نباید سیاست وادار کردن غیرنظامیان غزه برای خروج از سرزمین خود را بپذیرد، بلکه باید برای رفع رنج آن‌ها اقدام کند و از جامعه بین‌المللی بخواهد که روند جدی برای مذاکرات به عنوان راهی برای رسیدن به صلح پایدار برای پایان دادن به جنگی که بیش از ۷۵ سال بین اسرائیل در جریان است، اتخاذ کند.

فادیا کیوان
مدیرکل سازمان زنان عرب»

مدیرکل سازمان زنان عرب بمباران زنان و کودکان غزه را محکوم کرد

کد خبر 699580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.