اولویت مدیریت شهری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است / ایمن‌سازی مسیر آرامستان بهشت رضوی

شهردار قزوین از ایمن‌سازی و آرام‌سازی مسیر آرامستان بهشت رضوی با هدف بهبود وضعیت ایمنی تردد و کاهش تصادفات احتمالی خبر داد و گفت: رانندگان برای افزایش ایمنی عبور و مرور به علائم و ملزومات ترافیکی توجه و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اولویت مدیریت شهری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، اظهار کرد: مجموعه تئاتر شهر در منطقه دو شهرداری قزوین در کنار بوستان ملت از سال ۱۳۹۷ تاکنون در دست احداث است و بهره‌برداری از آن مورد تاکید مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر قزوین بوده و از مطالبات هنرمندان است.

وی افزود: تئاتر شهر با یک‌هزار و ۹۷۲ مترمربع زیربنا زیرزمین، همکف و طبقه اول را شامل می‌شود و در این مجموعه احداث سالن انتظار و سالن‌های تخصصی پیش‌بینی شده است.

شهردار قزوین از اجرای عملیات جدول‌گذاری و بهسازی معابر بلوار خرمشهر در منطقه یک شهرداری قزوین به طول ۱۲۵ متر خبر داد و خاطرنشان کرد: با هدف فراهم شدن امکانات و تسهیلات بیشتر در رفت و آمد شهروندان و رفع نواقص و معایب عمرانی معابر و گذرگاه‌های سطح منطقه، پروژه جدول‌گذاری و بهسازی معابر این منطقه در دستور کار قرار دارد.

صباغی از صدور ۲۲ مجوز پروانه ساختمانی طی دو ماه اخیر در منطقه چهار شهرداری قزوین خبر داد و اضافه کرد: شهریور و مهرماه امسال، ۹۱۳ مورد ثبت درخواست، ۲۴۷ پاسخ استعلام، ۲۳ مجوز پایان‌کار و ۴۰ فقره دستور تهیه نقشه در منطقه چهار صادر شده است.

وی ادامه داد: اجرای هر نوع عملیات ساختمانی در محدوده شهری ملزم به دریافت پروانه ساختمان از شهرداری است و در غیر این صورت موجب ارسال پرونده به کمیسیون ماده صد خواهد شد.

شهردار قزوین از اجرای عملیات روکش آسفالت معابر مختلف منطقه دو شهرداری خبر داد و تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده فی‌مابین منطقه دو شهرداری با سازمان عمران، اجرای عملیات روکش دستی آسفالت چندین کوچه به دلیل زاویه نامناسب در حال اجرا است.

صباغی گفت: اجرای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی از جمله روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، مرمت پل‌های فلزی و هم‌سطح‌سازی دریچه‌ها از اولویت‌های اجرایی منطقه دو شهرداری قزوین است.

وی از ایمن‌سازی و آرام‌سازی مسیر آرامستان بهشت رضوی با هدف بهبود وضعیت ایمنی تردد و کاهش تصادفات احتمالی با نصب چراغ چشمک‌زن در محدوده ورودی آرامستان بهشت رضوی خبر داد و افزود: رانندگان برای افزایش ایمنی عبور و مرور به علائم و ملزومات ترافیکی توجه و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

کد خبر 699515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.