تراکتور یکی از باشخصیت‌ترین باشگاه‌های ایران است / تا VAR نیاید اشتباهات داوری عادی است

مدیر تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: فارغ از نتیجه، از حضور در کنار آنان لذت می‌برم. تراکتور یکی از باشخصیت‌ترین باشگاه‌های لیگ برتر ایران است که من کنارشان کار می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید مظفری‌زاده در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر و پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به تیم خوب ذوب‌آهن بابت این پیروزی تبریک می‌گویم؛ در نیمه‌اول بچه‌های تیم‌مان عملکرد خوبی نداشتند اما با شروع نیمه‌دوم رفته‌رفته نبض بازی را در دست گرفتیم.

وی افزود: شانس‌های زیادی برای زدن گل تساوی داشتیم اما فوتبال است و فرصت‌های‌مان به گل تبدیل نشد. در نهایت سه امتیازی که برای‌مان مهم بود را از دست دادیم و نتوانستیم آن چیزی که هواداران‌مان از ما انتظار دارند را برآورده کنیم.

مدیر تیم فوتبال تراکتور درخصوص مشکلی که برای هواداران تراکتور در زمان حضور در ورزشگاه به‌وجود آمد تصریح کرد: سامانه بلیت‌فروشی بازی ذوب‌آهن و تراکتور دچار اختلالاتی شده بود و هواداران‌مان نتوانسته بودند بلیت تهیه کنند اما با صحبت‌هایی که انجام و محبت دوستان در باشگاه ذوب‌آهن مشکل برطرف شد تا طرفداران‌مان بتوانند در ورزشگاه فولادشهر حضور پیدا کرده و بازی را از ابتدا تماشا کنند.

سعید مظفری‌زاده راجع‌به مصدومیت کمک‌داور بازی نیز خاطرنشان کرد: مصدومیت بدی برای کمک‌داور ایجاد شد و امیدوارم آسیب‌دیدگی وی جدی‌تر از آن چیزی که دیدیم نباشد چرا که قسمت زانوی پای وی دچار مصدومیت و آسیب شده بود که البته به‌علت یک برخورد ناخواسته میان بازیکن و کمک‌داور این مصدومیت به‌وجود آمد.

وی در واکنش به علت صحبت‌های پاکو خمز در کنفرانس‌خبری و اعتراض سرمربی تراکتور به بازیکنان این تیم گفت: مطمئن هستم که بازیکنان تیم‌مان تمام تلاش خودشان را انجام می‌دهند و به همه آن‌ها ایمان دارم؛ فارغ از نتیجه، از حضور در کنار آنان لذت می‌برم. تراکتور یکی از باشخصیت‌ترین باشگاه‌های لیگ برتر ایران است که من کنارشان کار می‌کنم، از کادرفنی تا بازیکنان همه تمام وجود خود را می‌گذارند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور تبریز تاکید کرد: اگر هم اشتباهاتی هست به‌علت روح فوتبال است؛ در یک نیمه عالی بازی می‌کنند و در یک نیمه هم نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. همه بازیکنان پتانسیل بسیار بالایی دارند و شایستگی‌شان خیلی بیشتر از جایگاه فعلی‌مان است و امیدوارم با تلاش زیاد رده‌مان در جدول را بهبود ببخشیم و به چیزی که هواداران می‌خواهند برسیم. وقتی نتیجه نمی‌گیریم شرمنده هواداران و مالکان باشگاه می‌شویم.

سعید مظفری‌زاده در پایان درباره اتفاقات داوری بازی و صحنه مشکوک به پنالتی به‌سود ذوب‌آهن اظهار کرد: خیلی از صحنه برخورد دور بودم اما کوبل‌داوری تمام تلاش خود را انجام داد و به‌هرحال همه داوران نهایت تلاش را برای قضاوت خوب کردند و اگر هم قضاوتی به نفع یا ضرر ما باشد به اتفاقات فوتبال برمی‌گردد و اینکه تا زمانی که نتوانیم از سیستم کمک‌داور ویدیویی استفاده کنیم اشتباهات پیش می‌آید.

کد خبر 699502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.