جلسه مجازی امیرعبداللهیان با دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن

وزیر امور خارجه در نشستی مجازی با رئیس و اعضای دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن، در جریان آخرین وضعیت خدمت‌رسانی به ایرانیان مقیم آمریکا قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در نیویورک حضور دارد، امروز (جمعه) پنجم آبان ماه در نشستی مجازی با رئیس و اعضای دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن، در جریان آخرین وضعیت خدمت‌رسانی به ایرانیان مقیم ایالات متحده آمریکا قرار گرفت.

وزیر امور خارجه در این نشست مجازی همچنین در خصوص چالش‌ها و اقداماتی که برای بهبود خدمت‌رسانی ضروری است، با اعضای دفتر حفاظت منافع تبادل نظر کرده و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در این نشست برخط ضمن تشریح سیاست دولت سیزدهم درخصوص ایرانیان مقیم خارج، بر عزم قطعی رئیس جمهور برای تکریم هموطنان و تسهیل امور کنسولی آن‌ها در سراسر دنیا تأکید کرد.

وزیر امور خارجه با اشاره به جامعه نخبگان و فرهیختگان ایرانیان مقیم آمریکا، آنان را سرمایه و فرصت بی‌بدیلی خواند که باید با هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های ذیربط مورد حمایت و صیانت قرار گیرند.

امیرعبداللهیان ضمن برشمردن اقداماتی که در بخش‌های مختلف وزارت امور خارجه در ارتباط با خدمات کنسولی در دست طراحی و اجرا است، یکی از مهم‌ترین وظایف سفارتخانه‌ها و سرکنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر دنیا را خدمت‌رسانی بی‌وقفه به تمامی ایرانیان برشمرد.

پایان پیام /

کد خبر 699494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.