طوفان الاقصی غیرت فلسطینی‌ها بود که به جوشش افتاد

خطیب نماز جمعه شهرستان نایین گفت: طوفان الاقصی یک‌ اتفاق نظامی، سیاسی و اطلاعاتی بود و دیر یا زود باید این اتفاق رقم می‌خورد و صهیونیست‌ها نیز چوب اعمال خودشان را خوردند چرا که سالیان سال حق زندگی را از فلسطینی‌ها گرفته بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمد شریفی ظهر امروز _جمعه پنجم آبان‌ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نائین با اشاره به حادثه تلخ کشتار مردم، زنان و کودکان مظلوم غزه، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که رژیم صهیونیستی سالیان سال جنایات متعددی در حق مردم فلسطین به خصوص غزه انجام دادند و به مسجد الاقصی جسارت کردند.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی باید اتفاق می‌افتاد، گفت: رژیم صهیونیستی ظلم و جور بسیاری در رسانه و فضای رسانه‌ای در حق مردم فلسطین انجام داد و فلسطینیان را تروریست و خود را مظلوم معرفی کرد و اتفاقی که امروز شاهد آن هستیم باید اتفاق می‌افتاد.

خطیب نماز جمعه نائین ادامه داد: طوفان الاقصی یک اتفاق نظامی، سیاسی و اطلاعاتی به وسیله برنامه‌ریزی‌های پی در پی بود و دیر یا زود باید این اتفاق رقم می‌خورد و صهیونیست‌ها نیز چوب اعمال خودشان را خوردند چرا که سالیان سال حق زندگی را از فلسطینی‌ها گرفته بودند.

وی با بیان اینکه استکبار به دلیل فیلم‌هایی که به سبب اهانت به مردم فلسطین ساختند در جشنواره‌ها جایزه گرفتند، گفت: فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که یک خانم اسرائیلی می‌گوید زمانی که مردان فلسطینی وارد خانه ما شدند، گفتند که ما مسلمان هستیم و کاری به شما و فرزندت نداریم و حتی برای برداشتن یک میوه موز از خانه ما اجازه گرفتند.

شریفی ادامه داد: اما در مقابل اسرائیلی‌ها به جای رویارویی نظامی، بیمارستان‌ها را مورد حمله قرار دادند و کودکان و افراد بی دفاع را کشتند و طوفان الاقصی، غیرت فلسطینی‌ها بود که به جوشش افتاد.

وی با بیان اینکه اسرائیل زودتر از سخنان چندسال پیش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه آنها ۲۵ سال آینده را نخواهند دید، به نابودی می‌رسند، گفت: مردم عالم اعم از مسلمان و غیر مسلمان و حامیان استکبار بدانند که آینده، آینده فلسطین است و در این میان اسرائیل جایی ندارد.

شریفی در ادامه خطاب به مردم اظهار کرد: زمانی در سوریه و عراق و حتی در کشور افغانستان و پاکستان کشتارهای ناجوانمردانه شکل گرفت و زمانی دل‌های ما از کشتار میانمار خون شد و نزدیک هفت هزار مسلمان قتل عام شدند.

وی ادامه داد: ملت‌ها و شیعیان حوادث مختلفی رو در سال‌های اخیر پشت سر گذاشتند و باید بدانیم و حواسمان را جمع کنیم که بسیاری از این حوادث و وقایع به دلیل نبود امام عصر (عج) است که سرکشی‌های متعدد رخ می‌دهد و باید برای ظهور آن حضرت دعا کنیم و خواستار تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) باشیم.

کد خبر 699449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.