گفتمان اسلامی سیاسی در اعماق کشورهای اروپایی و آفریقایی شنیده می‌شود

امام جمعه سمیرم گفت: نظام و گفتمان اسلامی سیاسی که شعار نظام مقدس جمهوری اسلامی است امروز در تمام کشورهای آمریکایی، اروپایی و آفریقایی شنیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسین دیانی ظهر امروز _جمعه پنجم آبان ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به پیش‌بینی امام خمینی (ره) در رابطه با مسئله اسرائیل، اظهار کرد: سیلی که اسرائیل در خاورمیانه خورد، تبعاتی داشت که یکی از آن تبعات مربوط به اغتشاشات سال گذشته است و کسانی که در سال گذشته کف خیابان جمهوری اسلامی دنبال براندازی بودند، سیلی اربابانشان را خوردند.

وی ادامه داد: دشمن فکر می‌کرد با چهار نفر اراذل و اوباش کف خیابان می‌تواند نظام جمهوری را ریشه کن کند ولی امروز فهمیدند که این نظام و این گفتمان اسلامی سیاسی که شعار نظام مقدس جمهوری اسلامی است در تمام کشورهای آمریکایی، اروپایی و آفریقایی شنیده می‌شود.

امام جمعه سمیرم اضافه کرد: حفره‌ای که در آموزش و پرورش ایجاد شده و در سال ۱۴۰۱ سیلی آن را خوردیم، آمار حضور دانش‌آموزان در اغتشاشات بود که نشان داد وضعیت آموزش و پرورش خوب نیست و من امروز به عنوان خادم شما زنگ خطر را به صدا درآوردم.

وی خطاب به خانواده‌ها گفت: زنگ خطر اول برای خانواده‌هاست؛ آیا نسبت به فرزندمان مقید نیستیم؟ آیا می‌دانیم در مدارس فرزندان‌مان چه می‌گذرد و آیا از وضعیت فرزندان‌مان در مدارس باخبر هستیم؟

حجت‌الاسلام دیانی زنگ خطر دوم را برای فرهنگیان دانست و عنوان کرد: ما هشت سال سند تحمیلی ۲۰۳۰ را برایمان تحمیل کردند و امروز سند تحولی مقام معظم رهبری را باید امضا کنیم.

وی زنگ خطر سوم را برای مسؤولان دانست و تأکید کرد: اگر اغتشاشات نمی‌خواهید باید بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی را فعال کنید من از این کم کاری نمی‌گذرم و مطالبه می‌کنم؛ از شما خانواده‌ها و بزرگان نیز طلب همکاری در این زمینه دارم.

کد خبر 699431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.