سفرهای استانی رئیس‌جمهور نشانه اهتمام دولت به توسعه و آبادانی است

امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: استان کردستان هفته آینده میزبان رئیس‌جمهور است که این سفرها نشانه اهتمام دولت به توسعه و آبادانی استان‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماموستا فایق رستمی، امروز _جمعه پنجم آبان‌ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: هفته آینده میزبان سومین سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان هستیم که این نشان‌دهنده اهتمام دولت برای توسعه و آبادانی این استان است.

وی افزود: همه مردم استان کردستان باید آماده استقبال گرم از رئیس‌جمهور شوند و امیدواریم این سفر نیز منشأ خیر و برکت شده و به توسعه و آبادانی استان منجر شود.

امام جمعه سنندج گفت: متأسفم که این روزها در غزه شاهد جنایتکاری رژیم صهیونیستی و حامیان او همچون آمریکا هستیم و سازمان ملل و سازمان‌های مدافع حقوق بشر نیز در مورد این جنایت سکوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون در جنگ رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم بی‌گناه غزه، بیش از هشت هزار نفر شهید و ۲۰ هزار نفر زخمی شده‌اند و کودکان زخمی در آغوش مادران، دل هر انسان با وجدان و آزاده‌ای را به درد آورده است.

ماموستا رستمی با بیان اینکه دین اسلام، با هرگونه جنگ و خونریزی و آوارگی مخالف است، تصریح کرد: امروز جبهه کفر علیه مسلمانان متحد شده‌اند، ضروری است مسلمانان نیز اتحاد کنند و دشمن‌شناس باشند.

وی ادامه داد: بزرگترین نقض آشکار حقوق بشر را در سرزمین فلسطین شاهد هستیم که دفاع از این ملت با شعار و سخن نمی‌شود و لازم است ملت‌های اسلامی با رژیم اشغالگر اسرائیل قطع رابطه کرده و آن را تحریم کنند.

وی با اشاره به اینکه اسلام، دین عزت و کرامت و خدمتگزاری به مردم است، خاطرنشان کرد: مردمی بودن یعنی زندگی کردن با مردم و کوشش در راستای معیشت مردم، رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و ایجاد اشتغال برای جوانان است که از مسئولان نیز همین انتظار می‌رود.

کد خبر 699417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.