جنایات صهیونیست‌ها در غزه روی تمام جنایتکاران طول تاریخ را سفید کرده است

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه جنایات صهیونیست‌ها در غزه روی تمام جنایتکاران طول تاریخ را سفید کرده است، گفت: متأسفانه مجامع بین‌المللی و حقوق بشر هیچ اعتراضی نکرده و جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در مراسم عزاداری سالگرد وفات شهادت‌گونه حضرت معصومه سلام‌الله علیها در روستای ده‌زیار اظهار کرد: عملیات پانزدهم مهرماه یک شکست بزرگ و مفتضحانه برای رژیم غاصب صهیونیستی بود که هیمنه و امنیت پوشالی رژیم را نابود کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا حماس به صهیونیست‌ها حمله کرد؟ افزود: در یک سال گذشته رژیم صهیونیستی برای از بین بردن حماس، سه راهبرد را پیش گرفته بود و تلاش‌های رژیم غاصب صهیونیستی برای عادی سازی روابط خود با کشورهای عربی و اسلامی برای خالی کردن پشت حماس یکی از تکه‌های پازل بود.

رئیس کل دادگستری کرمان به حملات پراکنده رژیم صهیونیستی طی شش‌ماهه اخیر در سوریه، لبنان و غزه اشاره کرد و گفت: همزمان با این حملات، شاهد تشدید اقدامات دیپلماتیک این رژیم در همراه کردن کشورهای غربی از جمله دولت آمریکا و کشورهای اروپایی برای وارد کردن فشارهای حداکثری به جبهه مقاومت بودیم.

وی بیان کرد: مجموع این اقدامات رژیم صهیونیستی، تحلیل‌گران جبهه مقاومت و فرماندهان حماس را به این نتیجه رساند که حمله اسرائیل به حماس قریب‌الوقوع است؛ لذا در یک اقدام پیش‌دستانه، رزمندگان حماس حمله غرورآفرین پانزدهم مهر را برنامه‌ریزی و عملیاتی کردند.

حجت‌الاسلام حمیدی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به جای مقابله و مبارزه با نیروها و رزمندگان حماس درصدد حمله به مردم مظلوم و بی دفاع مردم غزه برآمد و جنایات آن‌ها در غزه روی تمام جنایتکاران طول تاریخ را سفید کرد.

وی ادامه داد: متأسفانه در سکوت کامل مدعیان دروغین حقوق بشر این جنایات در حال رقم خوردن است و تاکنون هفت هزار شهید در غزه تقدیم اسلام شده است که تقریباً سه هزار نفر از شهدا کودکان، نوجوان و زنان بوده‌اند، اما متأسفانه مجامع بین‌المللی و حقوق بشر هیچ اعتراضی نمی‌کنند و جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با بیان اینکه مظلوم‌ترین ملت دنیا فلسطینی‌ها هستند، تأکید کرد: کسی که از خانه و زمین اجداد خود دفاع می‌کند، تروریست نیست؛ بلکه تروریست جنایتکاران رژیم غاصب اسرائیل هستند که ضمن اشغال سرزمین فلسطین در حال نسل کشی هستند و به حول و قوه الهی، پیروزی نهایی با ملت مظلوم فلسطین است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌اله علیها پرداخت و گفت: ایشان توسط چهار امام معصوم علیهماالسلام مورد تجلیل قرار گرفته است که نشان دهنده شخصیت والای این بانوی بزرگ جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام حمیدی خاطرنشان کرد: پس از دفن این بانوی مکرمه در شهر قم، این شهر پس از گذشت قرن‌ها مکان مقدسی است و به برکت وجود آن حضرت، حوزه علمیه قم به عنوان بزرگترین پایگاه علمی جهان تشییع در این شهر بنا نهاده شده است.

کد خبر 699413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.