شهرداری یاسوج در آماده‌باش کامل برای مقابله با بحران در فصل بارش

شهردار شهر یاسوج از آماده‌باش کامل مجموعه شهرداری جهت مقابله با حوادث احتمالی در فصل بارش خبر داد.

کیوان آشنا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با هدف آمادگی برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار و ایجاد مشکل برای شهروندان در زمان بارش‌ها نشست ستاد بحران شهرداری یاسوج برگزار و بر تعامل و انجام اقدامات در این زمینه تأکید شد.

وی با اشاره به پیش‌بینی بارندگی‌ها از سوی هواشناسی، افزود: ایجاد هماهنگی و انسجام جهت پیشگیری از سوانح و حوادث غیرمترقبه و انجام وظایف شهری در دستور کار قرار دارد.

شهردار شهر یاسوج گفت: اکیپ‌های خدمت‌رسان شهرداری در چند نقطه شهر در آماده‌باش کامل آماده خدمت‌رسانی به شهروندان گرامی هستند.

وی تصریح کرد: ستاد بحران شهرداری یاسوج برای جلوگیری از حوادث احتمالی در بارندگی‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برد.

آشنا با اشاره به مشکلات و معضلاتی که هنگام بارش نزولات جوی رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: در فصل بارندگی شاهد مشکلاتی از جمله انسداد آبراهه‌ها و معابر هستیم که این مشکلات با بارندگی اول بیشتر است چرا که وضعیت آبراهه‌ها مشخص نیست.

وی به آمادگی و اقدامات شهرداری یاسوج برای مقابله با حوادث احتمالی اشاره کرد و افزود: پاکسازی پیاده‌روها و تذکر به مالکین متخلف در خصوص جمع‌آوری مصالح در معابر، شست‌وشوی جداول و لایروبی کانال‌های دفع آب‌های سطحی، هرس درختان بلوارهای سطح شهر، تعمیر، تجهیز و راه‌اندازی دستگاه‌ها و خودروهای نقلیه موتوری شهرداری، تجهیز سازمان سیما و منظر و آماده‌باش سازمان آتش‌نشانی در خصوص آب گرفتگی‌های احتمالی منازل مسکونی و امداد نجات، توصیه، تذکر به کسبه و خصوصاً میوه‌فروشان و دوره‌گردها و مالکین ابنیه‌هایی که ساخت و ساز دارند، از جمله اقدامات در زمینه مقابله با حوادث احتمالی در زمان بارش از طرف شهرداری یاسوج است.

شهردار یاسوج با تاکید بر برخورد شدید با هرگونه کم‌کاری، گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری آماده دریافت نظرات، پیشنهادات، مشکلات و انتقادات شهروندان محترم است.

کد خبر 699367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.