تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین هدف ارزیابی عملکرد مدیران استان یزد

مشاور و دستیار ویژه استاندار یزد با اشاره به ارزیابی عملکرد مدیران کل استان در 27 شاخص اختصاصی و عمومی به منظور تحقق حداکثری سیاست های دولت گفت: تشویق، تثبیت، تذکر و تغییر مدیران استان پس از ارزیابی عملکردها تا هفته آینده انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، احمد آخوندی با اشاره به سخنان استاندار یزد مبنی بر خداحافظی با برخی مدیران استان اظهار کرد: بنا به دستور استاندار یزد و به منظور تحقق حداکثری سیاست‌های دولت، ارزیابی عملکرد مدیران کل استان در ۲۷ شاخص اختصاصی و عمومی در دستورکار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بر این اساس ارزیابی مدیران کل استانداری، دستگاه‌های اجرایی، رؤسای دانشگاه‌ها، فرمانداران، بخشداران و مدیران بانک‌های دولتی و خصوصی با دقت و جدیت در نشست‌های شورای معاونین استانداری در حال انجام است.

مشاور و دستیار ویژه استاندار یزد با اشاره به شرایط خاص و گستردگی کار ارزیابی مدیران کل استان، افزود: تاکنون عملکرد نیمی از مدیران کل استان ارزیابی شده و اقدامات و فعالیت‌های سایر مدیران تا اوایل هفته آینده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آخوندی با بیان اینکه مطابق گزینه‌های مذکور، مدیران موفق و جهادی مورد تجلیل قرار می‌گیرند، اضافه کرد: به مدیران نیازمند همت و پویایی بیشتر در راستای تحقق اهداف دولت، تذکرات لازم به صورت مکتوب و شفاهی ارائه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مدیرانِ حائز امتیاز کمتر از حد نصاب، از چرخه مدیریتی خارج می‌شوند، تصریح کرد: به دستور استاندار یزد به منظور حفظ شأن و منزلت این گروه از مدیران، بدون انتشار نام آن‌ها به صورت عمومی؛ مراتب به صورت محرمانه به شخص مدیر اعلام و هماهنگی‌های لازم با وزارتخانه‌ها جهت جابه‌جایی مدیر مربوطه صورت می‌گیرد.

مشاور و دستیار ویژه استاندار، هدف از این اقدام را تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم و تحقق سیاست‌های دولت سیزدهم دانست و افزود: فرآیند تغییر مدیران، زمان‌بر است و مراحل آن در چارچوب قانون انجام خواهد شد.

آخوندی در پایان با بیان اینکه این ارزیابی، آخرین دور از ارزیابی مدیران کل استان در دولت سیزدهم نیست، گفت: عملکرد مدیران و دستگاه‌های استان به صورت مستمر ارزیابی و متناسب با نتایج حاصله، تصمیمات لازم از سوی مدیریت ارشد استان اتخاذ خواهد شد.

کد خبر 699363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.