دشمنان حمایت‌های خود را پای رژیم کودک‌کش می‌ریزند اما از ترس بر خود می‌لرزند

وزیر کشور گفت: دشمنان حمایت‌های خود را به پای رژیم کودک‌کش می‌ریزند اما از ترس بر خود می‌لرزند و خواهیم دید آنکه پیشرفت خواهد کرد ملت فلسطین خواهد بود و دشمن صهیونیستی و استکباری عقب‌نشینی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد وحیدی امروز -چهارم آبان ماه -در یادواره دو هزار و ۸۰۰ شهید شهرستان اراک اظهار کرد: دشمن سال گذشته جنگ ترکیبی علیه ملت ایران راه انداخت اما در نهایت سیلی خورد.

وی افزود: در جنگ ترکیبی سال گذشته، جامعه ما هوشیارتر و مقاوم‌تر و در یک افق رفیع‌تر به کار خود ادامه داد.

وزیر کشور با بیان اینکه دو هزار و ۸۰۰ شهید، ما را به مهمانی بزرگ شهدا فراخوانده‌اند تصریح کرد: زمین و زمان متعلق به ارواح پاک شهدایی است که رفتند و به حق پیوستند.

وی با بیان اینکه مسیر شهدا مسیر بی خوف و ترس و مسیر وصال حق و در نوردیدن راه‌های نرفته و به ثمر رسیده برای کسانی است که این سلوک را باید طی کنند، ادامه داد: محفل شهدا، محفل تذکر و وصال و پرواز است‌.

وحیدی با بیان اینکه شهدا هویت‌ساز هستند و هویت شهر اراک را شهدای این شهر می‌سازند، تاکید کرد: شهدا هویت انقلابی ما که بخش مهمی از هویت واقعی امروز امت اسلامی است را ساخته‌اند.

وی با بیان اینکه ملت و جامعه‌ای که هویت آن بر مبنای هویت شهدا ساخته شود، یک جامعه شهیدی می‌شود اظهار کرد: جامعه شهید یک جامعه نمونه و الگو برای سایر کشورهاست.

وزیر کشور اضافه کرد: اجتماع شهیدی، جامعه‌ای است که در آن خوف و ترس وجود ندارد و افراد در آن با دست یافتن به عالی‌ترین معارف توحیدی می‌توانند خود را پیش ببرند.

وی ادامه داد: در این جامعه هر زمان از این دریا دُرهایی خارج می‌شود و هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را به زانو در آورد، این جامعه در حقیقت پیش می‌رود تا به برکت شهدای خود به نقطه شکست‌ناپذیری دست یابد.

وحیدی با بیان اینکه جامعه فلسطین و غزه با هویت شهدای خود مقاومت می‌کند، گفت: این جامعه با وجود امام عصر (عج) به اوج خود می‌رسد، البته این مهم نیازمند بسترسازی است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی در این ۴۴ سال با همه توان به انقلاب اسلامی تاختند و ناامید شدند افزود: در جنگ هشت ساله فشار زیادی به ما وارد کردند اما پیروزی نصیب مردم ایران اسلامی شد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه تروریست‌ها امتحان سختی را در خیابان‌ها رقم زدند، اظهار کرد: جامعه ما از پس این ترور برآمد و تروریست‌ها هرگز به خواسته خود نرسیدند.

وی تصریح کرد: آمریکا و غرب با همه قدرت شیطانی خود ایستادند تا حزب‌الله را از بین ببرند اما حزب‌الله قوی‌تر ماند و استکبار شکست خورد و عقب‌نشینی کرد.

وحیدی با بیان اینکه دشمنان حمایت‌های خود را به پای رژیم کودک‌کش می‌ریزند اما از ترس بر خود می‌لرزند، افزود: در ادامه خواهیم دید آنکه پیشرفت خواهد کرد ملت فلسطین خواهد بود و دشمن صهیونیستی و استکباری عقب‌نشینی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز، روز برافراشته شدن پرچم امت اسلامی است تا در پرتوی آن همگان بدانند اسلام عزیز ماندگار است و رمز این پیروزی در شهادت‌طلبی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هم گفت: استان مرکزی افتخار دارد در دوران دفاع مقدس بیش از ۷۵ هزار رزمنده داشت.

سردار محسن کریمی با بیان اینکه در هر گوشه‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی، فرزندان این آب و خاک برای جامعه اسلامی افتخار آفریده‌اند اظهار کرد: هر یک از شهدا نمادی درخشان و شخصیتی بی نظیر هستند که می‌توان ساعت‌ها در مورد آنها سخن گفت.

وی با تأکید بر نقش الگویی دوران دفاع مقدس گفت: شهدا برای رشد و امنیت کشور جان خود را نثار کردند تا ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به پیشرفت و توسعه دست یابد و این مهم موجب شد تا خودباوری در نسل چهارم انقلاب هم تقویت شود.

کد خبر 699359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.