هواداران مقابل تراکتور تنهایمان نگذارند/ باقرپسند صبور باشد می‌تواند به تیم کمک کند

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تلاش کرده‌ایم هر هفته کیفیت خوبی داشته باشیم. مطمئنم فردا بازی بسیار خوبی از آب در می‌آید و هر کسی به ورزشگاه بیاید و بازی را ببیند لذت می‌برد. امیدوارم برنده بازی ما باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم صادقی در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل تراکتور تبریز در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار کرد: باید از حضور پرشور هواداران در هفته گذشته تشکر کنم و امیدوارم فردا ما را تنها نگذارند. فوتبال با حضور تماشاگران خیلی جذاب‌تر است و بازیکنان دوست دارند هواداران‌شان در ورزشگاه حضور داشته باشند. در هفته گذشته و در نیمه نخست دیدار مقابل مس رفسنجان خوب نبودیم. در نیمه دوم بهتر بودیم و می‌توانستیم برنده باشیم، اما در یک ضدحمله بازی را از دست دادیم که این هم از زیبایی‌های فوتبال است.

وی در ادامه افزود: سعی کردیم در هفته گذشته نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم و تمرینات خوبی نیز داشته باشیم. بازیکنان انگیزه زیادی برای پیشرفت دارند و ما را به آینده امیدوار می‌کنند. تفکرات جدیدی به لحاظ فنی وارد تیم شده است و خدا را شکر بازیکنان خیلی خوب همراهی می‌کنند. می‌دانیم تراکتور تیم خوبی دارد و پرمهره است، اما ما نیز ذوب‌آهن هستیم و در زمین خودمان بازی می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم هر هفته کیفیت خوبی داشته باشیم. مطمئنم فردا بازی بسیار خوبی از آب در می‌آید و هر کسی به ورزشگاه بیاید و بازی را ببیند لذت می‌برد. امیدوارم برنده بازی ما باشیم. تیم ما در خط دفاع، آرش قادری را به‌خاطر مصدومیت از دست داد و در هفته گذشته نادر محمدی را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم. به‌همین دلیل هماهنگی خط دفاعی ما به خاطر محرومیت و مصدومیت‌ها از بین رفت.

ابراهیم صادقی خاطرنشان کرد: جوانان خوبی داریم و از آنها به مرور زمان استفاده خواهیم کرد. شاید کمتر مربی این جسارت را داشته باشد که بازیکن ۱۹ ساله را بازی بدهد. محمد ربیعی این کار را در ذوب‌آهن انجام می‌دهد و ما شرایط بهتری از این بازیکنان می‌بینیم. تلاش ما برای برطرف کردن نقاط ضعف است و اعتقاد شخصی‌ام این است که هر وقت کیفیت فنی را رشد دهید می‌تواند بهتر نتیجه بگیرید.

وی در خصوص غایبان ذوب‌آهن مقابل تراکتور یادآور شد: متأسفانه فرعباسی در تمرین روز گذشته دچار مصدومیت شد و فردا قرار است پزشکان بررسی نهایی را انجام بدهند و نتیجه را اعلام کنند. نفرات جلوی ما خوب و قوی کار می‌کنند. محمدجواد محمدی توانسته است گل‌های بیشتری بزند و سایر بازیکنان نیز خیلی خوب تلاش می‌کنند. مجید علیاری پس از مدت طولانی دوری به دلیل مصدومیت هفته گذشته خوب بازی و امیدوارمان کرد.

دستیار محمد ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: همه نفراتی که در تیم حضور دارند با نظر مستقیم ربیعی در کنار ما هستند و به تک تک بازیکنان‌مان اعتقاد فنی داریم. رقابت خوبی در تیم است که در این بین ۱۱ بازیکن فقط می‌توانند بازی کنند. سعید پس از یک فصل دوری به دلیل مصدومیت بازگشته است و در تمرینات کار می‌کند. اگر روندش را ادامه دهد و صبور باشد می‌تواند به تیم کمک کند.

کد خبر 699358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.