کشف ۵۷۷ کیلو مرفین در کف کامیون

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس شهرستان نی‌ریز و یگان تکاوری، ۵۷۷ کیلوگرم مرفین در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشف شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، رهام بخش حبیبی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته مأموران انتظامی نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان با اقدامات فنی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون پس از بارگیری مواد مخدر از استان‌های شرقی از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان قصد انتقال آن را به مرکز کشور دارد که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به محور مواصلاتی سیرجان-شیراز اعزام و کامیون مذکور را شناسایی و با اقدامات فنی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی فارس خاطر نشان کرد: مأموران انتظامی با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند در بازرسی از این کامیون ۵۷۷ کیلوگرم مرفین که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در کف کمپرس تریلر جاسازی شده بود را کشف کنند.

حبیبی با اشاره به اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، اضافه کرد: برنامه‌ریزی پلیس استان در مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 699330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.