ضرب شصت پلیس به سوداگران مرگ/ کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بیش از نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک در دو عملیات منسجم و مشترک پلیسی در شهرستان‌های حاجی‌آباد و میناب خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی‌اکبر جاویدان در تشریح این خبر، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان میناب با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان در منزلی در شهر هشت بندی میناب مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل چند اکیپ با هماهنگی قضائی و ورود به منزل فردی به هویت معلوم، موفق به کشف ۱۳۹ کیلوگرم تریاک و ۷۰۰ گرم سوخته، یک قبضه سلاح شکاری پنج تیر و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در محل شدند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حاجی‌آباد با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، در عملیات دیگر پس انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی یک محموله مواد مخدر در حال حمل به وسیله یک دستگاه پژو ۴۰۵ به سمت شهرستان داراب در محور دهستان شهرستان حاجی آباد را مورد شناسایی و به راننده دستور ایست دادند.

وی تصریح کرد: راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس و علائم بازدارنده با تغییر مسیر اقدام به فرار کرد که با توجه به سرعت عمل مأموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن، ۳۷۵ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد.

جاویدان با اشاره به دستگیری دو قاچاقچی و پیگیری پلیس جهت شناسایی و دستگیری سایر عناصر سوداگران مرگ، تصریح کرد: طی این دو عملیات در مجموع ۵۱۴ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و ۷۰۰ گرم سوخته کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 699299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.