سبک بازی‌مان در برابر شمس‌آذر امیدوارکننده بود / همه بازی‌های لیگ برتر دشوارند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تمام بازی‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران سخت هستند، ذوب‌آهن کارش را بلد است و در زمینه انتقال توپ از خط دفاع به حمله، عملکرد بسیار خوبی دارد. ما هم تیمی هستیم که با پرس شدید، دوست داریم در زمین حریف بازی کنیم و رقیب را تحت فشار قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پاکو خمز که به‌علت زمان پرواز تی‌تی‌ها در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل ذوب‌آهن حاضر نشد درباره این مصاف اظهار کرد: تمرینات‌مان در طول هفته بسیار راضی‌کننده بود. در دیدار گذشته فوتبال خوبی انجام دادیم؛ به‌طوری که ۲۹ ضربه به سمت دروازه حریف زدیم و البته در محوطه جریمه خودمان و حریف دچار اشتباهاتی شدیم و به‌همین دلیل نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: فوتبال با کیفیتی که مقابل شمس‌آذر بازی کردیم، ما را به آینده امیدوار کرد و باید اشتباهات‌مان را رفع کنیم. هواداران نیز در پایان، بازیکنان را تشویق کردند و از نوع بازی تیم رضایت داشتند. به نظرم یک تیم موقع باخت هم باید این چنین ببازد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز با بیان اینکه تمام بازی‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران سخت هستند خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن کارش را بلد است و در زمینه انتقال توپ از خط دفاع به حمله، عملکرد بسیار خوبی دارد. ما هم تیمی هستیم که با پرس شدید، دوست داریم در زمین حریف بازی کنیم و رقیب را تحت فشار قرار دهیم. تنها غایب ما برای دیدار با ذوب‌آهن، گوستاوو است.

کد خبر 699284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.