فروش ۴۰ میلیارد ریالی مال غیر به شهروندان با جعل اسناد

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری دو نفر که با جعل اسناد مال غیر به ارزش ۴۰ میلیارد ریال را به شش نفر فروخته بودند، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی‌اصغر محمدی اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه دو فرد سودجو با جعل اسناد و مدارک مال غیر را به آنها فروخته و به این شیوه از آنها کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اخذ اظهارات شاکیان پرونده تحقیقات علمی و تخصصی خود را آغاز کردند و با اطلاعات دقیق به دست آمده متهمان را در رصد هوشمندانه خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان تصریح کرد: سرانجام مخفیگاه متهمان در یکی از مناطق شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با شکات، ادله و مستندات پلیس مواجه شدند به شش فقره جعل و کلاهبرداری از شهروندان به طریق فروش مال غیر به ارزش ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

سرهنگ محمدی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی گفت: شهروندان در انجام هر نوع خرید و فروش ملک، زمین و اموال غیر منقول دیگر تحقیقات کافی و استعلامات لازم را از مبادی قانونی مربوطه اخذ و سپس نسبت به انجام معامله اقدام کنند.

کد خبر 699282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.