حاجی‌آباد، دومین مقصد استاندار هرمزگان در ویژه‌برنامه «بی‌واسطه با مردم»

حاجی‌آباد دومین مقصد ویژه برنامه بی‌واسطه با مردم بود که در آن ۲۶۵ درخواست مردمی توسط استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی رسیدگی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی امروز _پنجشنبه چهارم آبان‌ماه_ در صدر هیئتی متشکل از معاونین استاندار، مدیران کل و مدیران ستادی استانداری ضمن حضور در گلزار شهدای شهر حاجی‌آباد و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، ویژه برنامه بی‌واسطه با مردم را در دومین مقصد برگزار کرد.

این برنامه که نخستین مورد از آن در تاریخ ۲۰ مهرماه به میزبانی شهر میناب برگزار شده بود، در شهر حاجی‌آباد نیز مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفت.

استاندار هرمزگان در این ویژه برنامه، ضمن دیدار مستقیم و استماع درخواست‌ها، مطالبات و دغدغه‌ها، دستورات لازم را نسبت به هر یک از مراجعین صادر و به معاون یا مدیرکل مربوطه در محل مسجد جامع ارجاع دادند تا روند اجرایی دستوراتِ منطبق با درخواست‌های مردمی بلافاصله آغاز شود.

در این ویژه برنامه، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، محمد گلستانی‌نژاد مدیرکل حوزه استاندار، محسن خاکی نهاد معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی، امام جمعه، فرماندار و شهردار حاجی‌آباد، مدیرکل حقوقی، بازرسی و بررسی عملکرد استانداری هرمزگان، مدیرکل امور اجتماعی و دیگر مدیران ستادی حضور داشتند.

علاوه بر مدیران ستادی استانداری هرمزگان، مدیران کل و رؤسای سازمان‌های، صمت، بنیاد مسکن، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، کمیته امداد، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، آموزش و پرورش، مخابرات، بهزیستی، منابع طبیعی و آبخیزداری، راه و شهرسازی، توزیع برق، ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، شورای هماهنگی بانک‌ها، امور عشایر، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت ارتباطات زیرساخت و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده عالی دولت در هرمزگان را همراهی کردند.

در این برنامه که از ساعت ۸ صبح آغاز و تا اذان ظهر به طول انجامید، استاندار هرمزگان به صورت مستقیم با ۲۶۵ نفر از مراجعین حاجی‌آبادی دیدار و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی کرد و دستوراتی در جهت تسریع و تسهیل امور آن‌ها صادر کرد.

حضور بی‌واسطه مدیران و مسئولان بین مردم و رسیدگی میدانی به مسائل و مشکلات جامعه از سیاست‌های جدی دولت سیزدهم است که افتخار برخورداری از عنوان «دولت مردمی ایران قوی» را دارد.

دولت سیزدهم خود را ملزم به تلاش در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، می‌داند از این رو با توجه تأکیدات ویژه‌ای که رهبر معظم انقلاب برای حضور مسئولان در جمع مردم دارند، استاندار هرمزگان ضمن اهتمام ویژه به حضور در جمع مردم، مدیران ستادی و اجرایی استان را نیز ملزم کرده است که به صورت میدانی و حضوری پاسخگوی درخواست‌های مردم باشند.

استاندار هرمزگان علاوه بر حضور مستمر در شهرستان‌ها و دیدار بی‌واسطه با مردم، روزهای سه‌شنبه برنامه ملاقات مردمی دارد و میز خدمت استانداری نیز هر سه شنبه برگزار می‌شود.

کد خبر 699272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.