ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکونی توسط سپاه در اراک

وزیر کشور گفت: سپاه پاسداران در زمینه ساخت مسکن فعال است و ساخت هزار و ۳۰۰ خانه در اراک توسط سپاه روح الله استان انجام می‌شود که ۱۳۰ واحد از این واحدها امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد وحیدی امروز _ پنجشنبه چهارم آبان‌ماه _ در آئین افتتاح فاز نخست پروژه مسکن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اراک اظهار کرد: خانه سازی می‌تواند صنایع را فعال و به اشتغالزایی کمک کند و سبد خانوار را از نظر تورم کالاهای اساسی کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه ساخت حدود چهار میلیون و ۱۶۰ هزار مسکن در کشور در دستور کار دولت قرار دارد، افزود: ساخت مسکن امروز آغاز شده است و باید به همت همگان به نتیجه برسد و سپاه به سهم خود این اقدام را آغاز کرده است.

وزیر کشور با بیان اینکه استان مرکزی و شهر اراک پیشرو در مسائل صنعتی است، اضافه کرد: با رفع مشکلات بعضی واحدهای صنعتی شاهد شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد استان مرکزی و خودکفایی کشور هستیم.

وی با بیان اینکه خودکفایی صنایع موجود در استان می‌تواند برای کشور در رشته‌های مختلف ظرفیت‌های مناسبی ایجاد کند، ادامه داد: مردم باید از تدابیر و خلاقیت‌ها و زنجیره فعالیت‌هایی که برای این طرح‌ها انجام می‌شود، آگاه شوند.

وحیدی با بیان اینکه مسئولان و نیروهای مسلح در نقاط مختلف کشور برای رفع مشکلات جامعه در تلاش هستند، تصریح کرد: اجرای نهضت ملی یک اتفاق مهم است، چراکه مسکن یک جای مقدس و محل پرورش انسان‌های بالنده و مایه آرامش انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه چهار نوع مسکن از جمله مسکن حمایتی، بافت فرسوده و مسکن ملی است در کشور در حال ساخت است، گفت: سپاه پاسداران در زمینه ساخت مسکن فعال است و ساخت هزار و ۳۰۰ خانه در اراک توسط سپاه روح الله استان انجام می‌شود که ۱۳۰ واحد از این واحدها امروز به بهره برداری رسید.

وزیر کشور با بیان اینکه مسکن‌سازی در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد، افزود: به دلیل اهمیت خانه‌سازی رئیس جمهور ماهانه جلسه شورای مسکن را برگزار می‌کند.

کد خبر 699234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.