ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری: به‌دنبال مدال خوش‌رنگ‌تری بودم

بانوی ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری کشورمان گفت: به‌خاطر تجربه نخست خودم در مسابقات و استرس زیاد به مدال نقره و طلا نرسیدم اما قول می‌دهم در مسابقات جهانی و رقابت‌های دیگر حتما مدال‌های خوش‌رنگ‌تری کسب کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا آقایی صبح امروز _پنج‌شنبه چهارم آبان‌ماه_ در رقابت‌های پاراوزنه‌برداری بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین موفق شد دومین مدال بانوان را کسب کند؛ یعقوبی در حرکت اول ۱۱۴ کیلوگرم را ثبت کرد اما در حرکت دوم و سوم در مهار ۱۲۲ کیلوگرم موفق نبود و با رکورد ۱۱۴ کیلوگرم سوم شد.

زهرا آقایی پس از کسب مدال برنز دسته ۷۳- کیلوگرم رقابت های پاراوزنه‌برداری بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۳ هانگژو اظهار کرد: نخستین حضورم در مسابقات برون مرزی بود که تجربه خیلی خوبی شد و تمام تلاشم را کردم که بدون مدال برنگردم.

وی با اشاره به سطح بالای مسابقات افزود: مسابقات از سطح خیلی خوبی برخوردار بود و من انتظار کسب مدال خوش‌رنگ‌تری داشتم اما شاید به‌خاطر تجربه نخست خودم در مسابقات و استرس زیاد به مدال نقره و طلا نرسیدم اما قول می‌دهم در مسابقات جهانی و رقابت‌های دیگر حتماً مدال‌های خوش‌رنگ‌تری کسب کنم.

ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری بانوان با بیان این موضوع که موفقیت‌های خود را مدیون مربیانش است، خاطرنشان کرد: مدالم را به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم. از طرفی تمام موفقیت‌های خودم را مدیون مربیانم هستم که با تمرینات تکنیکی آن‌ها توانستیم به این جایگاه برسیم.

کد خبر 699218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.