تولید ۷۰ درصد نیاز صنعت ریلی کشور در واگن‌پارس اراک

استاندار مرکزی گفت: ۷۰ درصد نیاز صنعت ریلی کشور و صنایع مرتبط با آن در شرکت واگن‌پارس و واحدهای زیرمجموعه این شرکت در اراک تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزاد مخلص الائمه امروز _ پنجشنبه چهارم آبان‌ماه _ در آئین تحویل ۸۰ دستگاه واگن تولیدی شرکت واگن پارس اراک که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: صنایع مختلفی در حوزه تولید، تعمیر و تجهیز واگن در استان مرکزی مستقر بوده که شرکت واگن‌پارس قدیمی‌ترین، شاخص‌ترین و باسابقه‌ترین این شرکت‌ها است.

وی افزود: برای مدیریت ارشد استان و صنایع کشور اهمیت دارد که بتوانیم از حداکثر این ظرفیت برای توسعه صنعت حمل‌ونقل کشور به عنوان اجزای مهم توسعه اقتصادی بهره‌برداری کنیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: وزیر کشور با ظرفیت‌های واگن پارس آشنا است و در این بازدید از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این شرکت قرار گرفت.

وی ادامه داد: وزیر کشور تاکید دارد که ظرفیت واگن‌پارس باید فعال بماند و اجازه داده نمی‌شود مسائل واردات و ظرفیت این شرکت مغفول بماند.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه با مساعدت وزیر کشور تلاش می‌شود مطالبات در سطح ملی دنبال شود، گفت: امید می‌رود در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی برای واگن پارس اراک باشیم.

کد خبر 699211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.