هفته یازدهم لیگ‌برتر فوتسال حساس‌تر از همیشه / جنگ مس سونگون با گیتی‌پسند بر سر صدر جدول

دیدارهای هفته یازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال امروز کلید می‌خورد و گیتی‌پسند برای حفظ صدر جدول و مس سونگون هم برای تصاحب این جایگاه مقابل رقبا قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته یازدهم فصل بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز _پنج‌شنبه چهارم آبان‌ماه_ با انجام هفت دیدار به‌صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امروز مس سونگون، قهرمان فصل گذشته که با ۲۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد میزبان تیم رده یازدهم جدول ایرالکو اراک است. در صورت پیروزی مس در این بازی و شکست گیتی‌پسند مقابل پوشاک‌حافط ساری نماینده آذربایجان‌شرقی می‌تواند مجدداً به صدر جدول برگردد. البته که گیتی‌پسند با روند فوق‌العاده‌ای که دنبال کرده قطعاً برای پیروزی مقتدرانه وارد میدان می‌شود.

بازی‌های امروز به شرح زیر است:

مس سونگون ورزقان - آلومینیوم (ایرالکو) اراک

لاله‌های نارنجی از پیشتازان همیشگی در راه کسب عنوان قهرمانی که در سالیان اخیر به آن جام طلایی پیوند خورده‌اند و در هفته‌های اخیر همان نمایشی را ارائه می‌دهند که طرفداران‌شان انتظارش را می‌کشیدند. همین موجب شده تا آن‌ها علاوه بر حضور در مکان دوم، با به ثمر رساندن ۴۲ گل، زهردارترین خط آتش لیگ را در اختیار داشته باشند. کاروانِ حریفِ مدافع عنوان قهرمانی از اراک می‌آید، از جایگاه یازدهم و با ۱۰ امتیاز. شاگردان رضاکُردی دو هفته طاقت‌فرسا را پشت‌سر گذاشته‌اند و با جریمه مالی ۱۰ درصدی راهی تبریز شده‌اند.

سن‌ایچ ساوه - سفیرگفتمان تهران

آبی‌اناری‌پوشان اخیراً به مشکل خورده‌اند و در سوی دیگر سن‌ایچ روی روندی فوق‌العاده قرار دارد اما در این رقابت هر دو تیم از بخت یکسانی برای پیروزی برخوردار خواهند بود. از سوی دیگر سفیرگفتمان به دفعات پایین‌تر از حد انتظار نیز ظاهر شده است، محض نمونه تساوی برابر مقاومت البرز. سن‌ایچ ساوه با برتری در دو دیدار اخیرش نشان داده هنوز از توانایی پیروزی در هر مسابقه‌ای برخوردار هستند، در جدول لیگ‌برتر، سفیرگفتمان در رده چهارم و سن‌ایچ ساوه در جایگاه هشتم جدول قرار دارد.

مقاومت البرز - فولادزرند ایرانیان

دو تیم قعرنشین لیگ برتر با هم جدال می‌کنند و مقاومت البرز سیزدهم جدولی از فولادزرند رده دوازدهمی میزبانی خواهد کرد. اعتماد به‌نفس در میان دو تیم جان دوباره گرفته اما هنگامی که این آن‌ها رو در روی یکدیگر قرار بگیرند، تنها یک تیم رستگار خواهد شد. این دوئلی پُراهمیت برای نامزدهای ابتدایی سقوط در این فصل خواهد بود و پیروزی هر یک از این تیم‌ها، می‌تواند آنها را در نردبان رقابت‌ها بالا بکشد.

پالایش‌نفت بندرعباس - آناصنعت قم

هر دو تیم این اواخر لغزش‌هایی داشته‌اند که تا حدودی مسیرشان را از هدف منحرف کرد. آناصنعت هم‌اکنون در رده چهارم جدول جای دارد و پالایش نفت خودش را در مکان نهم می‌بیند. هر دو تیم از بازیکنانی برخوردارند که می‌توانند به هر تیمی آسیب بزنند و باید دید فردا کدام تیم زخم‌پذیری بیشتری نسبت به دیگری خواهد داشت.

گهرزمین سیرجان - شهرداری ساوه

گهرزمین در سیرجان به‌جز یک شکست مقابل گیتی‌پسند، هر چهار دیدار دیگرش را با پیروزی پشت‌سر گذاشته و شهرداری ساوه به عنوان مهمان تیم دردسرسازی نبوده است. اوضاع دو تیم خبر دهنده این است که گهرزمین در شرایط فوق‌العاده‌ای به سر می‌برد و شهرداری ساوه حال‌وروز خوشی را پشت‌سر نمی‌گذارد. اگرچه ساوجی‌ها تاوان بی تجربگی جوانانش را می‌دهند اما در لحظاتی از بازی‌ها همه را حیرت زده می‌کنند. گهرزمین به هفتمین پیروزی فصل چنگ می‌زند و شهرداری باید امیدوار باشد که همسایگانش رتبه دوازدهم را تصرف نکنند.

کراپ‌الوند ایرانیان قزوین - فرش‌آرا مشهد

کراپ پس از پرواز بلندش به بالاهای جدول در آسمان زرند زخمی شد و برای مرهم شکست هفته پیش باید در این دیدار خانگی به پیروزی دست یابند. آن روی سکه فرش‌آرایی‌ها هستند که همیشه نشان داده‌اند هیچ چیزی را برای از دست دادن ندارند و عقب‌نشینی برایشان معنا ندارد. مشهدی با یک امتیاز بیشتر در رده ششم قرار دارند و کراپ را پشت‌سر خود می‌بینند. این اختلاف امتیاز در کنار به میدان رفتن قدرت بهادری برابر تیم سابقش که روزگاری پیراهنش را بر تن کرده و هدایت نیمکتش را بر عهده داشته، از مهم‌ترین دلایل حساسیت این بازی به شمار می‌رود.

گیتی‌پسند اصفهان - پوشاک‌حافط ساری

گیتی‌پسند برای حفاظت از مقر جادویی‌اش کار چندان سختی را برابر حافظ ساری نخواهد داشت. اگرچه این ادعا به آمار و ارقام روی کاغذ تعریف شده است. بازیکنان کلیدی گیتی‌پسند در اوج هستند و عطش سیرناپذیری آن‌ها برای کسب پیروزی به حدی بالاست که بعید به نظر می‌رسد مجال خودنمایی به حریفشان دهند. ساروی‌ها شاید نقطه‌های خوش‌بینی در طول فصل را نگاه می‌کنند و به دیدارهایی که بزرگان به بند کشیده شدند، نمایش جانانه فرش‌آرا در اصفهان شاید برای آن‌ها الهام‌بخش بوده باشد.

کد خبر 699209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.