وقفه‌های لیگ‌برتر روند خوب ذوب‌آهن را متوقف کرد

کارشناس فوتبال کشور گفت: وقفه‌هایی که در لیگ‌برتر رخ می دهد روی تیم‌ها تأثیر خواهد گذاشت، همین وقفه‌های ایجاد شده باعث شد روند خوب ذوب‌آهن متوقف شود.

حسن اشجاری درخصوص دیدار ذوب‌آهن و مس رفسنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شناخت خوب تیم مس‌رفسنجان از محمد ربیعی و تفکراتش زمینه ساز شکست تیم ذوب‌آهن شد. تیم مس رفسنجان از ذوب‌آهن پیشه گرفت و بهتر بازی را مدیریت کرد و برهمین اساس توانست برنده این دیدار شود.

وی افزود: در بازی‌های گذشته ذوب‌آهن در نیمه دوم و به خصوص مواقعی که نیاز به گل داشت بسیار بازی خوبی را به نمایش می گذاشت اما در دیدار مقابل مس رفسنجان شروع خوبی نداشت و در نیمه دوم، بازی همیشگی خود را انجام نداد.

کارشناس فوتبال کشور درخصوص وقفه های ایجاد شده در لیگ‌برتر گفت: وقفه هایی که در لیگ‌برتر رخ می‌دهد روی تیم‌ها تأثیر خواهد گذاشت، همین وقفه‌های ایجاد شده باعث شد روند خوب ذوب‌آهن متوقف شود.

وی در ادامه اظهار کرد: در این وقفه‌های ایجاد شده تیم‌ها باید به دنبال دیدارهای تدارکاتی باشند تا شرایط نزدیک به بازی را پیدا کنند اما همین موضوع هم در شرایط فوتبال ایران امکان پذیر نخواهد بود، همین موضوعات باعث می‌شود تیم ها از روند خوبشان دور شوند.

اشجاری در پایان خاطرنشان کرد: از نظر من ذوب آهن هنوز فرم ایده آلی که محمد ربیعی انتظار دارد را پیدا نکرده است و یا بازیکنان آن را پیاده نمی‌کنند البته در مواقعی از بازی آن را به خوبی انجام می‌دهند. آرزو می‌کنم ذوب‌آهن را با مربیگری محمد ربیعی در رتبه های بالای جدول ببینیم هرچند ربیعی در نتیجه گرفتن نشان داده است که امسال ذوب‌آهن فرم بهتری دارد.

کد خبر 699146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.