نصب بیش از ۵۰۰ مترمربع تابلوی راهنمای مسیر در کمربندی پیامبر اعظم (ص) قزوین

شهردار قزوین گفت: در کمربندی پیامبر اعظم (ص) آیت‌الله باریک بین (ره) با هدف سهولت شناسایی مسیر و هدایت صحیح رانندگان در راستای دسترسی به مسیر بیش از ۵۰۰ مترمربع تابلوهای راهنمای مسیر نصب شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کنترل جریان ترافیک و ایمن‌سازی معابر خیابان پادگان خبر داد و اظهار کرد: با هدف کنترل جریان ترافیک، هشدار به هنگام برای رانندگان و تأمین مسیری ایمن جهت تردد شهروندان، ملزومات ترافیکی معابر خیابان پادگان نوسازی و بهسازی شد.

وی افزود: افزایش ایمنی تردد شهروندان و فراهم کردن مسیری ایمن برای کاهش تصادفات و ترافیک در معابر سطح شهر بر اساس نیازسنجی تداوم خواهد داشت.

شهردار قزوین ادامه داد: در کمربندی پیامبر اعظم (ص) - آیت‌الله باریک‌بین (ره) با هدف سهولت شناسایی مسیر و هدایت صحیح رانندگان با هدف دسترسی به مسیر، بیش از ۵۰۰ مترمربع تابلوهای راهنمای مسیر نصب شد.

صباغی با اشاره به جمع‌آوری دست‌فروشانی که در محدوده خیابان خیام اقدام به سد معبر و ایجاد مزاحمت شغلی کرده بودند، اضافه کرد: پس از تهیه بانک اطلاعاتی از دست‌فروشان محدوده خیابان خیام، بازارچه‌ای با ۸۰ غرفه و با امکاناتی از جمله سازه فلزی، برق و سرویس بهداشتی با هدف ادامه فعالیت آن‌ها در خیابان آیت‌الله طالقانی دایر شد.

وی با بیان اینکه به منظور رفع نقص چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تقاطع نادری ۲۲۰ متر از کابل‌های این مسیر نوسازی شد، تاکید کرد: نوسازی، بهسازی و اصلاح هرگونه نقص در چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تقاطع‌های سطح شهر همواره در برنامه کاری اکیپ تعمیر و نگهداری سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار دارد.

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت معابر فرعی ناحیه منفصل شهری ناصر آباد واقع در منطقه چهار شهرداری با مساحت تقریبی هزار و ۶۰۰ مترمربع به اتمام رسید، گفت: در حال حاضر عملیات روکش آسفالت معابر فرعی خیابان پونک واقع در منطقه سه آغاز شده است.‌

کد خبر 699138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.