دو کاراته‌کای دیگر از گردونه مسابقات قهرمانی جهان حذف شدند

حذف دو نماینده دیگر کاراته ایران از مسابقات کاراته قهرمانی جهان، باعث شد تعداد حذف‌شده‌های ایران در روز دوم به عدد چهار برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه سعادتی و علی مسکینی نمایندگان کاراته ایران در ادامه روز دوم بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

در رقابت‌های وزن ۵۵- کیلوگرم بانوان، فاطمه سعادتی در مرحله اول به مصاف چیرینه زاراتی از تونس رفت و با نتیجه چهار بر صفر از سد حریف خود گذشت. وی در مرحله دوم در مقابل والریا کومیزاکی دارنده مدال نقره جهان در سال ۲۰۱۶ از برزیل به برتری سه بر دو رسید.

سعادتی در سومین مبارزه خود در مقابل لوئیزا ابوریچه از الجزایر به برتری مقتدرانه پنج بر صفر رسید. او در مرحله یک‌چهارم نهایی در مقابل ایوت گورانووا دارنده مدال طلای المپیک توکیو و دو مدال برنز جهان در ثانیه‌های پایانی یک بر صفر مغلوب شد و از صعود به دیدار نیمه‌نهایی بازماند.

گورانووا در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف آنژلیکا ترلیوجا از اوکراین رفت تا فینال المپیک توکیو تکرار شود، اما این بار کاراته‌کای اوکراینی در دیدار تماشایی و مهیج با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ حریف خود را شکست داد و سعادتی نیز با این نتیجه از دور مسابقات کنار رفت.

کد خبر 699124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.