جز قهرمانی کسی از ذوب آهن انتظاری ندارد

بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: نام ذوب آهن یعنی هدف‌گذاری کسب بهترین نتیجه در آخر فصل جز قهرمانی کسی از ذوب آهن هیچ انتظاری ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ذوب آهن امروز -چهارشنبه سوم آبان‌ماه- در اولین دیدار لیگ برتر بسکتبال در ورزشگاه ملت از ساعت ۱۵ با حضور هواداران میزبان تیم رعد پدافند هوایی بود که این دیدار در نهایت تیم ذوب آهن با نتیجه ۷۶ بر ۶۸ به پیروزی رسید.

محمدرضا اکبری، بازیکن ذوب آهن پس از کسب نتیجه مقابل تیم رعد پدافند، اظهار کرد: همیشه بازی اول لیگ سخت است بخصوص برای تیم ما که ۹۰ درصد نسبت به فصل قبل تغییر داشته است، دو گارد رأس ما در این بازی مصدوم بودند که تأثیر زیادی بر روی بازی داشت همچنین بازیکن خارجی ما تازه امروز به تیم اضافه شد؛ عدم هماهنگی و عجول بودن تیم در کوارتر اول باعث شد مقداری عقب بیفتیم اما تلاش کردیم جبران کنیم و موفق بودیم.

وی با اشاره به تغییرات ذوب‌آهن نسبت به فصل قبل، گفت: دنیای حرفه‌ای تغییرات تیم‌ها طبیعی است، قرار نیست که یک تیم ۱۰ سال به یک شکل باشد؛ مدیریت عوض شده و تغییرات مثبتی انجام شده. روز به روز تلاش می‌کنیم تا وضعیت بهتر شود، کادر فنی خوبی داریم همچنین در کنار بازیکنان باتجربه بازیکنان جوان و مستعدی در تیم حضور دارند و حمایت مدیریت پشت ما است. لیگ امسال طولانی است، امیدوارم تیم سریع‌تر هماهنگ شود و بازیکن خارجی دوم نیز هرچه سریع‌تر به تیم اضافه شود و به تمرینات اضافه شود تا روز به روز بهتر شویم و بهترین نتیجه را بگیریم.

اکبری در خصوص تلاش برای کسب قهرمانی، تصریح کرد: نام ذوب آهن یعنی هدف گذاری کسب بهترین نتیجه در آخر فصل جز قهرمانی کسی از ذوب آهن هیچ انتظاری ندارد؛ ما نیز همه تلاشمان را می‌کنیم، کارخانه و باشگاه از ما حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به بازی مقابل تیم گرگان، گفت: بازی مقابل گرگان از نظر فنی برایم حاشیه ندارد و به عنوان بازیکن تمام تلاشم را می‌کنم، حاشیه برای بیرون زمین است، برای من مثل دیگر بازی‌هاست؛ درست است که بازیکنان با تجربه‌ای دارند اما ما فقط برای برد می‌رویم.

کد خبر 699121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.