تولید ۸ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری فریدون‌شهر

شهردار فریدون‌شهر گفت: سال جاری، حدود هشت هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری تولید و در محلات مختلف سطح شهر پخش شد.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از دیوارکشی ضلع شرقی آرامستان شهر خبر داد و اظهار کرد: طرح بهسازی و ساماندهی گلستان شهدا و آرامستان شهر در قالب احداث پیاده‌راه، لوله‌کشی آب، کاشت گونه‌های زیبا و همیشه‌سبز و کم‌آب اجرا شده و اکنون نسبت به دو سال گذشته وضعیت آرامستان تغییر کرده است.

وی افزود: برای جانمایی زمین آرامستان جدید اقداماتی را انجام داده‌ایم و با تخصیص اعتبار در بودجه سال آینده مراحل اجرای آن دنبال خواهد شد.

شهردار فریدون‌شهر با اشاره به مطالبات شهروندان برای آسفالت‌ریزی معابر و کوچه‌ها، خاطرنشان کرد: سال جاری حدود هشت هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری تولید و در محلات مختلف سطح شهر پخش شد.

باتوانی ادامه داد: به دلیل سیلاب مردادماه گذشته و عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی‌های زمستانه، معابر شهری زیادی تخریب شد.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که در راستای جذب قیر رایگان انجام دادیم، ۱۳۸ تن قیر رایگان از وزارت کشور و ۱۰۰ تن قیر رایگان از راه و شهرسازی تخصیص پیدا کرد و باقی‌مانده قیر مورد نیاز خریداری شد.

شهردار فریدون‌شهر اضافه کرد: با تولید آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری، عملیات آسفالت و لکه‌گیری معابر سطح شهر انجام شد و در صورت تخصیص قیر و مساعد بودن شرایط جوی، عملیات آسفالت معابر شهر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 699087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.