پیش‌بینی مشارکت بیش از ۳۰ هزار نفر در یازدهمین المپیاد ورزشی محلات یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۰ هزار نفر در یازدهمین المپیاد ورزشی محلات یزد شرکت داشته باشند، گفت: المپیادهای ورزشی گامی مهم در راستای همگانی کردن ورزش بوده و باعث نشاط، شور و سلامت جسمی مردم و همچنین باعث تحرک و پویایی جامعه خواهد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی اظهار کرد: در یازدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات یزد، با همکاری ۳۷ هیئت ورزشی در ۶۵ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: این المپیاد ورزشی به صورت انفرادی و تیمی، در رشته‌های مختلف ویژه بانوان و آقایان بوده و تیم‌های پا را المپیادی نیز در این رقابت‌ها حضور دارند، پیش‌بینی می‌شود در شش بخش مختلف افزون بر دو هزار و ۳۴۸ مدال، تقدیم ورزشکاران شود.

سیفی ادامه داد: نشاط، امید و توجه به سلامت جسمی از موارد مهمی است که باید در دستور کار باشد قطعاً این گونه برنامه‌ها باید ادامه پیدا کند، چرا که المپیادها و جشنواره‌های ورزشی نقش بسیار مهمی در سلامت جامعه دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: خوشبختانه دهمین المپیاد ورزشی در شهر میراث جهانی یزد با استقبال بیش از ۲۱ هزار نفر در دوره قبل مواجه شد و برای امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۰ هزار نفر در یازدهمین المپیاد ورزشی محلات یزد شرکت داشته باشند.

سیفی با بیان اینکه بررسی توانایی ورزشکاران در رشته‌های مختلف نیز از دیگر اهداف این رویدادهای بزرگ ورزشی است افزود: در این دور از المپیاد به یاد ۳۸ شهید، از سوی هیئت‌ها و تیم‌های ورزشی مشارکت کننده در المپیاد، مراسم بزرگداشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 699071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.