خبر خوش برای انتزاع فردیس از کرج/ شورای کرج برای انتقال اسناد اعلام آمادگی کرد

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: با توجه به آمادگی کامل اعضای شورای شهر کرج در خصوص انتقال اسناد املاک فردیس، در حال دستیابی به نتایج مثبتی در حوزه انتزاع هستیم.

سید حمید یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری چند جلسه مفید با اعضای شورای اسلامی شهر کرج در حوزه انتزاع، اظهار کرد: در نتیجه این نشست‌ها مقرر شد؛ اولین و مهمترین مسئله که انتقال اسناد املاک فردیس بود، تعیین تکلیف شود.

وی با ابراز خوش‌بینی از نتیجه جلسات با اعضای شورای اسلامی شهر کرج، بیان کرد: با توجه به اینکه اعضای شورای شهر کرج برای انتقال اسناد املاک فردیس، آمادگی کامل داشتند، به نتیجه کار امیدوار هستیم‌. قرار است موضوع در سطح کارشناسان بررسی شود و نتیجه به شورا اعلام شود.

یعقوبی در خصوص موضوع فروش یا تهاتر املاک فردیس توسط شهرداری کرج پس از استقلال شورا و شهرداری فردیس، گفت: این احتمال وجود دارد. اما چون اشراف دقیق نداریم، در این مورد اظهار نظر نمی‌کنیم و منتظر نتیجه بررسی‌ها توسط کارشناسان مربوطه هستیم.

وی یکی ارکان اصلی در حوزه انتزاع را شهرداران کرج و فردیس دانست و افزود: تعامل شهرداران کرج و فردیس در خصوص انتزاع اهمیت ویژه‌ای دارد و امیدوارم با تعامل مثبت طرفین مرتبط، انتزاع به نتیجه برسد.

گفتنی است؛ شورا و شهرداری فردیس در سال ۹۶ از کرج منتزع شد. در طول این سال‌ها تلاش‌های مدیریت شهری فردیس برای تعیین تکلیف اموال و املاک شهرداری فردیس به نتیجه نرسیده است.

کد خبر 699066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.