مادران اصفهانی در حمایت از مادران غزه به میدان آمدند + عکس و فیلم

همزمان با جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین به ویژه زنان و کودکان بی‌گناه، مادران اصفهانی به همراه کودکان خود به حمایت از مادران فلسطینی به میدان آمدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به دنبال حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه و کشتار شمار زیادی از زنان و کودکان بی پناه فلسطینی، امروز در بعد از ظهر سومین روز آبان ماه ۱۴۰۲، مادران و کودکان اصفهانی در گلستان شهدای این شهر گرد هم جمع شدند تا همبستگی خود را با مادران و کودکان رنج کشیده فلسطینی نشان بدهند.

در گوشه گوشه این اجتماع باشکوه مادران اصفهانی در حالی که چفیه‌های ایرانی و عربی خود را به نمایش درآورده و سربندهای «یا علی اصغر» به سر بسته بودند، با سر دادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» خشم و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را اعلام کرده و خود را حامی مادران و کودکان مظلوم و آواره در غزه دانستند و گفتند: «کودک فلسطینی من هم مادر توأم».

این مادران که پرچم‌های حزب الله لبنان و پرچم فلسطین را با خود آورده بودند، با مشت‌های گره کرده و سر دادن فریاد «الله اکبر»، «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن» و «مرگ بر صهیونیست» حقانیت و مظلومیت مردم غزه را به گوش جهانیان رسانده و اعلام کردند مردم فلسطین تنها نیستند.

مادران اصفهانی در حمایت از مادران غزه به میدان آمدند

آنها که به حکم انسانیت و مسلمانی آمده بودند گفتند که ما مردم ایران همواره از حقوق بشر و حق آزادی هر انسانی در هر کجای جهان فارغ از نژاد و مذهب دفاع خواهیم کرد.

مادران اصفهانی در محل اجتماع، پلاکاردها و پرچم‌هایی علیه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ویژه کودکان و زنان شهید به نمایش گذاشته بودند که روی آنها نوشته شده بود: «زمان پایانتان فرا رسید» و «حریفت منم».

حرف دل همه مادران در حالی که اشک می‌ریختند و فریاد الله اکبر سر می‌دادند این بود که دوران کودک کشی به سر آمده و رژیم کودک کش باید منتظر انتقامی سنگین باشد.

در همین زمان مادری که نوزاد ۱۵ روزه خود را برای همدردی با نوزادانی که در زیر آوار مانده اند، نظرمان را به خود جلب کرد و به سراغ تعداد دیگری از مادران رفتیم و احساس آنها را از دیدن تصاویر هولناک در قاب رسانه‌ها جویا شدیم.

خانم معلم در حالی که چفیه بر دوش کودکان خود افکنده بود، می‌گوید: من با دختران خود آمده ام تا به مادران فلسطینی بگویم در کنار شماییم، می‌خواهم بگویم ای بچه‌هایی که بدون مادر و خانواده شده اید، ما خانواده شما هستیم، امیدواریم هر چه زودتر در جنگ پیروز شوید و در خانه خود با خانواده خود زندگی کنید. حال ما خوب نیست وقتی صحنه‌های دلخراش جنایت‌های اسرائیل را می‌بینیم دلمان می‌سوزد و نمی‌توانیم تصور کنیم که فلسطینیان مظلوم در چه شرایطی هستند.

خانم امینی مادر دیگری است که می‌گوید: تصور اینکه مادران فلسطینی نام کودکان خود را روی پاهای آنها می‌نویسند و از چند ثانیه دیگر خود خبر ندارند برایم سخت است.

عادله رشیدی هم که برای حمایت از مادران و کودکان غزه آمده بود، می‌گوید: مگر جنایتی بزرگ‌تر از این هم وجود دارد که در یک آن همه کودکان یک منطقه کشته شوند؛ ما حتی طاقت دیدن این صحنه‌ها را نداریم؛ ما گوش به فرمان رهبرمان هستیم؛ اگر فرمان جنگ بدهند می‌جنگیم و اگر فرمان صبر بدهند صبوری می‌کنیم.

خانم بهاری که با دوقلوهای خود آمده بود می‌گوید: ما حمایت خود را از مردم به خصوص مادران و کودکان فلسطینی اعلام می کینم؛ بچه‌های من هم باید بدانند اسرائیل ظالم است، باید خود را آماده جهاد کنند و همه در برابر اسرائیل بایستیم.

خانم آیتی در حالی که پرچم فلسطین در دستان کوچک نوزادش خودنمایی می‌کرد، می‌گوید: ما تا پای جان در کنار ملت فلسطین خواهیم ایستاد و امیدواریم کودکانمان در راه ظهور امام زمان (عج) شهید شوند.

هانیه جبلی دختر جوانی است که به همراه دوستانش آمده بود. او می‌گوید: ما پشتیبان فلسطین هستیم؛ رژیم کودک کش به پایان خط رسیده و کاری نمی‌تواند بکند، اگر رژیم صهیونیستی می‌خواهد با فلسطین بجنگد باید با ما بجنگد، ما تحت فرمان رهبری به میدان می آییم و مطمئنیم که قدس آزاد می‌شود.

فاطمه پناهی دختر جوان دیگری است که با خانواده به حمایت از مادران و کودکان فلسطینی آمده است. او می‌گوید: آمده ایم به یاد همه بچه‌هایی که جلوی چشمان مادران و پدرانشان پرپر می‌شوند، انشالله روزی اسرائیل را به زمین خواهیم زد و در مسجدالاقصی نمازخواهیم خواند و شاهد ظهور امام عصرمان باشیم.

خانم امیری در حالی که فرزندان خود را با لباس رزم به صحنه آورده بود، می‌گوید: کودکان من علاقه زیادی به شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت دارند و بنا به درخواست خودشان با این لباس آمده اند تا از بچه‌های فلسطینی حمایت کنند.

آری حرف دل همه مادران اصفهانی این بود که ای کودک غزه من هم مادر توأم، ای مادران شهید فلسطینی من هم فرزند شمایم. سلام بر فریاد فرورفته در خون شما. من خانه‌ای نرم و گرم و امن دارم، خانه همدلی و همدردی با شما؛ خانه دلم را می گویم. دیگر رویاهایت را زیر آوار خاک نکن. بگذار رویاهایت در خاک مقاومت ریشه دواند و درخت آزادی را به ارمغان آورد. ما دردتان را به جان می خریم و می‌خواهیم همه دنیا بدانند تا پیروزی مقاومان حزب الله و حماس و همه فرزندان روح الله در سراسر جهان در کنارتان ایستاده ایم.

به گزارش ایمنا، در پایان این اجتماع بیانیه‌ای قرائت شد و مادران اصفهانی با اشک‌های خود آن را امضا کردند.

کد خبر 699062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.