کشف ۱۰۰ کیلو حشیش از قاچاقچی مسلح در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۰۰ کیلو حشیش در عملیات تعقیب و گریز پلیس و دستگیری یک قاچاقچی مسلح مواد مخدر در شهرستان حاجی‌آباد خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با سوداگران مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد با همکاری اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از سوی قاچاقچیان عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس، قاچاقچی مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری سمند از محور حاجی آباد به سمت روستای طاشکوئیه در حال انتقال محموله مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حاجی آباد سرانجام موفق شدند با انجام عملیات تعقیب و گریز، خودروی قاچاقچی را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران انتظامی ضمن رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، لاستیک‌های خودرو را مورد هدف قرار داده و خودرو پس از طی مسافتی متوقف و یک متهم در این زمینه دستگیر شد.

کد خبر 699021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.