قهرمان لیگ برتر فوتسال زنان ایران به رقابت‌ها بازگشت

تیم فوتسال بانوان نوای آمل در اولین دیدارش در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور با تیم شاهین نوین نطنز بار دیگر به رقابت‌های لیگ برتری بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی روشن مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع آشامیدنی نوا امروز _ چهارشنبه سوم آبان ماه، _ در مکان باشگاه فولادین ذوب آمل با اشاره به اینکه تیم نوا با زیر مجموعه هولدینگ بزرگ "فذا" (فولادین ذوب آمل) موفق به کسب قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در سال گذشته شد و از این رو تیم‌داری این مجموعه ادامه خواهد یافت، اظهار کرد: مجموعه فذا توانست افتخاراتی بزرگ در حوزه ورزشی برای استان مازندران و آمل چون عنوان قهرمانی در کشتی فرنگی، نایب قهرمانی در کشتی آزاد و نایب قهرمانی در حوزه وزنه‌برداری کسب کند.

وی با اشاره به اینکه ورزش بانوان این شهرستان مغفول مانده است، عنوان کرد: طی بازدید استاندار مازندران از شرکت فولادین ذوب در سال گذشته تاکید بر حفظ تیم و ادامه فعالیت فوتسال بانوان و با توجه به این‌که در حوزه بانوان در مازندران و آمل کاستی‌هایی وجود دارد، ادامه تیم‎داری این مجموعه یک ضرورت به شمار می‌رود.

روشن با اعلام اینکه برای اولین بار در مازندران تیم فوتسال بانوان نوا توانست مقام قهرمانی در لیگ برتر را کسب کند، افزود: امسال نیز با همان کادر فنی و طی قرارداد با بازیکنان جدید و گذشته و البته با کمی تأخیر در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور حضور می‌یابد که اولین رقابت خود را در مصاف با تیم شاهین نوین نطنز در روز جمعه پنجم آبان ماه می‌رود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نوای آمل در ادامه از ایجاد آکادمی تخصصی ورزشی در این مجموعه خبر داد و تصریح کرد: به دنبال ایجاد یک آکادمی تخصصی و حرفه‌ای ورزشی خصوصاً در حوزه فوتسال، کشتی، والیبال، وزنه‌برداری، فوتبال و بسکتبال هستیم که برای حمایت این پروژه استاندار مازندران قول مساعد جهت اهدای زمین دادند.

وی ادامه داد: مازندران در حوزه آکادمی تخصصی مغفول مانده و تاکنون هیچ سرمایه‌گذاری ورود پیدا نکرده است که طی رایزنی با هیأت مدیره فولادین ذوب آمل و تصمیم‌گیری مدیریت شرکت تاکید بر رسیدگی و حضور مستمر جهت حمایت تیم فوتسال بانوان نوا از سوی اعضای این هیأت مدیره مدنظر بود.

روشن هدف تیم را قهرمانی و راه‌یابی به مسابقات سوپر لیگ عنوان و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این تیم برنامه‌ریزی‌های لازم جهت حضور در مسابقات لیگ برتر را انجام داده و بازیکنان آن تمرینات خود را آغاز کردند.

کد خبر 698984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.